يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۱۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
جان تري امروز در مصاحبه اي گفت که چلسي با سه خريد ارزشمندي که داشته، مدعي جدي قهرماني اين فصل ليگ برتر انگلستان است.
به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته چلسی با اختلاف 4 امتیاز نسبت به منچستر سیتی در جایگاه سوم لیگ برتر انگلستان قرار گرفت. سه شکست انتهای فصل مقابل ساوتهمپتون، پالاس و استون ویلا باعث شد تا آبی ها از رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره باز بمانند.

جان تری کاپیتان چلسی،امروز در مصاحبه ای گفت که او در انتهای فصل بخاطر از دست دادن عنوان قهرمان گریه کرده است.

 وی عنوان داشت :" بخاطر قهرمان نشدن در لیگ گریه کردم.هدف من از بازی کردن کسب عناوین قهرمانی است و به همین خاطر هر هفته فوتبال بازی می کنم. من برای قهرمان شدن متولد شده ام و دوست دارم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان قهرمان شوم.از بچگی در رویای فتح این جام ها بودم و هرگز از بیان احساساتم نمی ترسم"

چلسی از سال 2010 قهرمان انگلستان نشده با این حال آنها با خرید سه ستاره موفق همچون فابرگاس، کاستا و ماتیچ، بسیار امیدوارند تا در این فصل به این مهم دست یابند.

تری ادامه داد:" فابرگاس، کاستا و ماتیچ بازیکنان بزرگی هستند. آنها خرید هایی ارزشمند برای چلسی به حساب می آیند.علاوه بر کیفیت بالا، شخصیت خوبی نیز دارند.مردان بزرگ و باتجربه ای هستند.

ماتیچ باید به بنفیکا می رفت تا بر تجربیاتش اضافه شود. او به چلسی برگشت و حالا یک بازیکن کاملا متفاوت شده است.فابرگاس پیش از این در انگلستان تجربه بازی داشته و مطابق انتظار در میانه زمین رهبری می کند.

کاستا را هم پیش از این می شناختیم. مهاجمی بسیار موقعیت سنج که خیلی سریع در چلسی جا افتاد. آداپته شدن برخی مهاجمین در تیم جدیدشان ماه ها و ماه ها به طول می انجامد اما در مورد کاستا اینگونه نبود. او 8 گل برای ما زده است. آماری فوق العاده برای دیگو. ما با خرید های خوبی که داشتیم مدعی جدی قهرمانی این فصل هستیم"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها