يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۱۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
مهدي سيد صالحي مهاجم سايپا بايد مقابل تيم سابقش تراکتور به ميدان برود. او که سابقه خوبي در گل زدن به تيمهاي سابقش را دارد. مي خواهد در اين بازي دروازه تراکتور را باز کند.
سید صالحی در گفتگو با سایت "ورزش سه"،  معتقد است که بازیکنان این تیم باخت مقابل صبا را به دست فراموشی سپرده اند.

از تراکتور خاطرات خوبی دارم

تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است. من سال گذشته از این تیم و هوادارانش خاطراتی خیلی خوبی دارم. بازیهای خوب فصل را مرهون زحمات بازیکنان و مدیریت باشگاه هستیم. امسال هم که رسول خطیبی مربی این تیم هست، قبلا همبازی خودم بوده، حالا هم با هم رفیق هستیم. به عقیده من رسول ازمربی های خوب و جوان لیگ است.

تمام تلاشم را می کنم که به تراکتور گل بزنم

همه به من می گویند با توجه به تجربه گل زدن به تیمهای سابقم، آیا در دیدار با تراکتورسازی هم می توانم گل بزنم. در پاسخ به آنها باید بگویم که من همه تلاشم را می کنم تا در این بازی بتوانم گل بزنم. باید دید که تقدیر چه رقمی برای من زده است. امیدوارم به لطف خدا و حضرت زهرا بتوانم گل بزنم. می خواهم اولین گلم را به تراکتور بزنم.

باخت مقابل صبا را فراموش کرده ایم

درست است که سایپا پس از چند هفته در دیدار هفته دهم مقابل صبا شکست خورد. اما همه باید بدانند که امسال در لیگ هیچ تیمی نباید خودش را پیش برنده بداند و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. بازیکنان ما دیگر باخت صبا را به دست فراموشی سپرده اند و الان تمام فکر و ذکر ما پیروزی مقابل تراکتور و کسب سه امتیاز این دیدار است. تا بتوانم جایگاه خودمان را در جدول حفظ کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها