أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۱۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
ايکر کاسياس در پايان بازي با لودوگورتس عنوان داشت که مقصر اصلي در پذيرفتن گل خودش بوده و گويي رئال طلسم شده است.
به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس شب گذشته در مقابل لودوگورتس یک گل دریافت کرد اما چند مهار خوب نیز داشت. او روی گل دریافتی هم مقصر اصلی نبود هرچند که خودش اعتقاد دیگری دارد.

کاسیاس در پایان بازی چنین گفت:" لودوگورتس روی اولین موقعیت خطرناکش به گل رسید. با دریافت این گل، کار کمی پیچیده شد اما خیلی سریع بر اوضاع مسلط شدیم و توانستیم در نهایت باخت را با برد عوض کنیم.

زمان ضربات کاشته با بازیکنان مدام صحبت می کنم و همه چیز به نظر سازماندهی شده می آید اما انگار تیم ما طلسم شده و گل های بدی روی ضربات ارسالی از کناره ها دریافت می کنیم.همیشه تقصیرها را به گردن می گیرم و روی این گل هم من مقصر اصلی بودم. البته آنها هم تیم شایسته ای بودند و عالی بازی کردند."

کاپیتان رئال در مورد مهارهای خوبش افزود:" وظیفه یک دروازه بان همین است. من همیشه سعی می کنم به تیمم کمک کنم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را بدست بیاوریم. همچنان در صدر جدول قرار داریم. از حالا به بازی حساس مقابل اتلتیک بیلبائو فکر می کنیم "
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها