أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۱۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
کاروان پرسپوليس طبق هماهنگي هاي انجام شده روز دوشنبه هفته آينده تمريناتش را در کيش استارت خواهد زد.
به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان حساب زیادی روی تعطیلات 18 روزه لیگ باز کرده بود. او که مدعی بود پرسپولیس از نظر تاکتیکی و بدنی تا آنچه او در نظر دارد فاصله زیادی دارد ،تصمیم داشت از تعطیلات 18 روزه لیگ بهترین بهره را برده و با برگزاری اردویی در یکی از کشورهای همسایه (ترجیحا ترکیه) به مدت 12 روز شاگردانش را از هرجهت زیر نظر بگیرد.

 اما اعلام بهروان مبنی بر این که لیگ تنها 12 روز تعطیل خواهد بود و تیم های حاضر در لیگ برتر باید در هفته آخر تعطیلات در چارچوب مسابقات جام حذفی به میدان بروند تمام برنامه های درخشان را به هم ریخت. این گونه شد که او تصمیم گرفت شاگردانش را در اردویی داخلی آماده کند. بر همین اساس سرخپوشان هماهنگی های لازم را برای برگزاری اردوی کیش انجام داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد روز دوشنبه با حضور در کیش اولین جلسه تمرینی خود را استارت خواهند زد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها