أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۱۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
ليونل مسي در حاشيه يک مراسم تبليغاتي، در يک نشست خبري صراحتا اعلام کرد که نه با رونالدو و نه با هيچ بازيکن ديگري در دنياي فوتبال، رقابتي ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا ساعتی پیش در یک مراسم تبلیغاتی برای کمپانی ژیلت شرکت کرد و در حاشیه این مراسم به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ گفت:


فینال 2011 لیگ قهرمانان

بهترین خاطره فوتبالی من، فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستر یونایتد است. در آن بازی کنترل توپ و زمین دست ما بود و به یونایتد اجازه ندادیم کاری انجام دهد.

جایگاهش در تاریخ فوتبال دنیا

به این چیزها فکر نمی کنم. نمی دانم نهایتا کجای فوتبال دنیا قرار می گیرم. می خواهم هنوز پیشرفت کنم و به جام های بیشتری برسم.

تغییر باشگاه

هیچوقت به ترک بارسا فکر نکرده ام. اما در زندگی اتفاقات و چرخش های عجیبی اتفاق می افتد. در حال حاضر فقط به بارسلونا فکر می کنم.

نیمار

نمی دانم چه زمانی ولی مطمئنم روزی توپ طلا را بدست می آورد. او کیفیت و توانایی های بالایی دارد. نسبت به سال گذشته هماهنگی بیشتری بین ما بوجود آمده و نزدیک تر به هم بازی می کنیم. در خارج از زمین هم ارتباط بسیار خوبی بین ما وجود دارد.

تفاوت بین تاتا مارتینو و لوئیس انریکه

هر مربی ای سبک مخصوص به خودش را دارد. با این وجود، تفاوت خیلی زیادی بین این دو نمی بینم.

تمدید قرار داد

همه چیز خیلی سریع و ساده اتفاق افتاد. هیچ شکی برای تمدید قرار داد با بارسلونا نداشتم و توافق خیلی سریع حاصل شد.

بهترین گلزن تاریخ لالیگا


به این مساله فکر نمی کنم. اما افتخار بزرگیست که عنوان بهترین گلزن تاریخ چنین لیگ معتبری را در اختیار داشته باشید.

کریستیانو رونالدو

بارها گفته ام که هیچ رقابتی با کریستیانو ندارم. کار خودم را انجام می دهم و روی بازی هایم تمرکز دارم. دوست ندارم نه با او و نه با هیچ بازیکن دیگری رقابت کنم. جوایز شخصی کمترین اهمیت را برای من دارند.

بالا آوردن در جریان بازی ها

ابدا چیز مهمی نیست.

تیم فعلی بارسا

زمانی که مربی جدیدی در راس کار قرار می گیرد، از آنجا که روش های خاص تمرینی خود را دارد، همه چیز به نسبت سابق متفاوت می شود. این یک مساله طبیعی است. ما خیلی زود خودمان را با برنامه های لوئیس انریکه وفق دادیم. تیم در حال رشدی داریم و در آینده بهتر هم خواهیم شد.

تیم ملی آرژانتین

برای حضور دوباره در تیم ملی آماده ام. مربیمان عوض شده و طبیعی است که برخی چیزها تغییر کرده باشند. لوئیس انریکه هرگز به من نگفته است که به اردوی تیم آرژانتین نروم. در اولین اردوی تیم حاضر خواهم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها