أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۱۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
حميد علي‌عسگري که فصل گذشته يکي از گلزنان پرسپوليس به سپاهان بود در اولين بازي تيمش در ليگ چهارم مقابل زردپوشان اصفهاني غايب خواهد بود.
علی‌عسگر در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد این غیبت بیان کرد: متاسفانه من در بازی گذشته مصدم شدم و اشتباهم این بود که روی پای مصدومم بازی کردم. به همین دلیل مصدومیتم شدت گرفت و حالا هم به رغم سه، چهار روزی که تلاش زیادی کردم تا به این بازی برسم نتوانستم خودم را آماده کنم به همین دلیل از لیست 18 نفره خط خوردم و قرار در این چند روز تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی را دنبال کنم.

مدافع جوان پرسپولیس در مورد شرایط دو تیم برای بازی فردا گفت: واقعیت این است که موجودی سپاهان و پرسپولیس قابل قیاس نیست، سپاهان تیمی پرمهره و قوی است که سال هاست بازیکنانش در کنار یکدیگر بازی کرده و با کمترین میزبان تغییر و تحول هر سال به خاطر ثباتی که دارد یکی از تیم های مدعی اصلی قهرمانی است. در این مسابقه هم با تمام موجودیتش مقابل پرسپولیس صف آرایی می‌ کند اما وضعیت تیم ما را همه می‌ دانند که چند بازیکن محروم و مصدوم داریم که این وضعیت باعث شده تا آقای درخشان مجبور باشد از برخی نفرات در پست های غیرتخصصی استفاده کند.

« آیا رویارویی دو تیم در چنین شرایطی عادلانه است؟» علی‌عسگر در پاسخ به این سوال گفت: شرایط فوتبال همین است یک روز در اوج هستی و روز دیگر به خاطر بازیکنان مصدوم و محروم دست به عصا راه می‌ روی. اما به رغم تمام این مسائل نمی‌ توان از پیش تیم برنده را مشخص کرد. همین مساله باعث جذابیت فوتبال شده. این درست است که سپاهان به مراتب وضعیتی بهتری از ما دارد اما به هیچ وجه نمی‌ تواند خودش را برنده این مسابقه بداند، چرا که تیمی که قرار است روبه رویش بازی کند پرسپولیس است و در طول تاریخ 50 ساله اش بارها و باره از غیرممکن ها ممکن ساخته است.

او در مورد اینکه پرسپولیس طی 10 سال گذشته موفق به پیروزی سپاهان در اصفهان نشده چنین گفت: آمار و ارقام جزو جذابیت های فوتبال محسوب می‌ شود نه اینکه بتوان بر تکیه بر آنها تیم برنده را مشخص کرد. خود من نزدیک به 7 سال است که در پرسپولیس هستم و واقعیت امر این است که هیچ تیمی به اندازه تیم امسال پرسپولیس جوان نبوده است. حالا خیلی ها این آمار را در کنار جوانی تیم ما گذاشته و مدعی هستند که پرسپولیس فردا برای رویارویی با سپاهان شانسی ندارد در حالی که اصلا چنین نیست و وقتی که داور سوت آغاز مسابقه را بزند متوجه خواهیم شد که شرایط کلا متفاوت است.

علی‌عسگری در پایان گفت: من فقط می‌ توانم اظهار امیدواری کنم که پرسپولیس از اصفهان با امتیاز برگردد، سه امتیاز و یک امتیازش چندان مهم نیست اگرچه همگی دوست داریم پرسپولیس با پیروزی برگردد اما واقعیت این است که همین که مقابل سپاهان مساوی هم بگیریم و نگذاریم این تیم ببرد، در هفته های آینده کمک شایانی به صدرنشینی مان خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها