أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۱۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
محمدرضا خلعتبري براي بازي با پرسپوليس انگيزه زيادي دارد و مي‌‌خواهد بعد از گلزني به تراکتور دروازه تيم سابقش را باز کند.
خلعتبری بعد از دعوت شدن به تیم‌ملی با آمادگی بالایی به مصاف پرسپولیس می‌ رود. در آستانه بازی با پرسپولیس خلعتبری گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد: بازی با پرسپولیس سخت است و باید در این بازی امتیاز بگیریم. خودمان را برای این بازی آماده کردیم وبرای اینکه در جدول خودمان را بالا بکشیم باید امتیاز این بازی را کامل بگیریم. ما باید امتیازات از دست رفته در بازی های گذشته را جبران کنیم و دیگر نباید در خانه امتیاز از دست بدهیم.امیدوارم در بازی با پرسپولیس طلسم تساوی های خانگی شکسته شود.دوست دارم مقابل پرسپولیس روز خوب سپاهان باشد و در درجه اول بتوانیم هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

او در مورد گلزنی احتمالی‌اش هم صحبت کرد و از هواداران پرسپولیس خواست او را درک کنند. خلعتبری در همین رابطه گفت: من دوست دارم اول سپاهان موفق شود و بعد هم اگر موقعیت داشتم استفاده می‌‌کنم. من به فکر موفقیت تیمم هستم و با این تیم قرارداد دارم. با تمام وجود برای سپاهان بازی می‌ کنم همانطور که برای پرسپولیس بازی می‌ کردم. هواداران سپاهان هم از من انتظار دارند اگر گل زدم خوشحالی کنم و مطمئن هستم هواداران پرسپولیس من را درک می‌ کنند. به هر حال فوتبال همین است پارسال با پرسپولیس خاطرات خوبی داشتم و امسال بازیکن سپاهان هستم.

خلعتبری درباره حضور علی کریمی در تیم‌ملی هم گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی بوده و از اسطوره های این فوتبال است. برای او در تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌ کنم. خودم هم تمام تلاشم را می‌ کنم تا برای تیم‌ملی اگر بودم بهترین بازی هایم را انجام دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها