کد خبر: ۲۵۷۴۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۳
فردا، یکشنبه فیلم‌هایی همچون "کلیک"، "فریب خورده"، "خانه دل"، "زمین آسمانی"، "من شگفت‌انگیز۲"، "یک روز از زندگی"، "از کوچه‌های باران" و "فصل موج‌سواری" از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم»، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « بره کشون »، « وال ای »، « ماشین ها 2 » ،« کلیک » ،« فریب خورده » ،« خانه دل » ، « دان2»، « شرف خانواده فاضل »، « زمین آسمانی » ، « من شگفت انگیز2 » ،« تاکسی 3 » ،« همبازی »، « یک روز از زندگی »، « از کوچه های باران » ، « مستقیم به ماه » و « فصل موج سواری » یک شنبه 13 مهر ماه مصادف با عید سعید قربان از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

*شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی « بره کشون » به کارگردانی مهرداد خوشبخت ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 14:50 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: بره ای کوچک به اشتباه قاطی گوسفندانی که برای فروش در روز عید قربان به شهر برده می شوند، و همین باعث ناراحتی دختر کوچکی که به بره علاقه دارد می شود. بره در شهر ماجراهایی را از سر می گذراند. ودر نهایت با جستجوی پدر دخترک ، بره بار دیگر به روستا و نزد دختر بر می گردد.

ارژنگ امیرفضلی، شهره سلطانی و رامین ناصر نصیر در فیلم تلویزیونی « بره کشون » ایفای نقش کرده اند.

*شبکه دو سیما

فیلم سینمایی « وال ای » به کارگردانی آندره استنتن ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی بن بورت، الیسا نایت آمده است : هفتصد سال از ترک زمین توسط انسان‌ها سپری شده، و آنچه که بر روی کرهٔ زمین باقی مانده، کوه‌ها زباله و آهن‌پارهٔ انباشته ‌است. وال ای ربات هوشمند آشغال جمع کنی است که ماموریت دائمش، فشرده سازی و جمع آوری این پسماندها و آلودگی‌های صنعتی است. روزی وال ای مشغول کار است که سفینه‌ای غول‌پیکر از فضا فرود می‌آید و مهمان کوچکی را به همراه خود می‌آورد. این مهمان ایو (حوا) نام دارد و توسط وال ای با لفظ ایوا تلفظ می‌شود. ایو که ربات پیشرفته‌ای است موظف است که نشانه‌های حیات را در کره زمین شناسایی کرده و در صورت موفقیت، آن را به انسانها در اعماق فضا برده و گزارش کند. وال ای دلباختهٔ او می‌شود و ایو زمانی که بلاخره گیاه سبز نادری را می‌یابد و زمین را ترک می‌کند، وال ای به دنبال او به فضا می‌رود و عشق و حیات را به زمین برمی‌گرداند.

انیمیشن « ماشین ها 2 » به کارگردانی جان لاستر، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : پس از اتمام یک سری از مسابقات، مک کوئین نزد دوستانش بازگشته تا علاوه بر ملاقاتشان بتواند آنها و دوست قدیمی اش میتر را نیز به عنوان تیم مسابقه برای مسابقات جدید با خود ببرد. اولین مسابقه برگزار می شود ولی بر اثر اتفاقی، مک کوئین از مسیر منحرف می شود و نمی تواند در آن دور پیروز شود.

فیلم سینمایی « کلیک » به کارگردانی فرانک کوراسی ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی آدام سندلر از این قرار است که : مایکل نیومن مرد جوانی است که به همراه همسرش دونا و دو فرزندش زندگی متوسطی دارد. مایکل همیشه به دنبال داشتن شرایط و وضیت بهتری در زندگی است و به نوعی هیچگاه از شرایطی که در حال حاضر بر زندگیش حاکم است رضایت ندارد. اوضاع به همین منوال ادامه دارد تا اینکه مردی به نام مارتی به او کنترلی می دهد که به وسیله آن می تواند در دنیای اطرافش تصرف نماید و آن را بر طبق میل و خواسته خودش تغییر دهد. علاوه بر این، به وسیله آن کنترل مایکل امکان سفر در زمان را نیز می یابد و می تواند از آنچه در گذشته برایش رخ داده و یا آنچه در آینده در انتظار اوست با خبر شود و ...

*شبکه سه سیما

 فیلم سینمایی « فریب خورده » به کارگردانی جری لوییس ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 در خلاصه این فیلم با بازی اینا بالین و جری لوییس آمده است :  ستاره کمدی به نام هاری در یک سانحه هوایی می میرد و حالا کارمندان وی که کار خود را از او یاد گرفته بودند تصمیم می گیرند تا کسی را به جای او بگذارند و هر چه خودشان یاد دارند به او بیاموزند.آنها تصمیم می گیرند تا فردی معمولی را برای اینکار استخدام کنند. استنلی گارسون شرکت را بر می گزینند و سعی می کنند تا همه چیز را به او یاد دهند. استنلی فردی بسیار ساده لوح و شوخ طبع است.با گذشت زمان آنها فکر می کنند که استنلی قادر به انجام کار نیست ولی یک روز که یک هنر پیشه خانم که بسیار با تجربه است از او و کارهایش تعریف می کند و اعضای گروه امیدوار می شوند و برنامه را برای اجرا آماده می کنند اما ...

فیلم تلویزیونی « خانه دل » به کارگردانی جهانگیر جهانگیری و تهیه کنندگی سید علی اکبر محلوجیان ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : حاج اکبر کارمند اداره پست است. او که در روز عید قربان به دنیا آمده است دوست دارد به زیارت خانه خدا برود و به دلیل سابقه خوب حاج اکبر از طرف اداره پست به او سهمیه حج می‌دهند. اما روزی که می خواهد کار را به جوانی تحویل دهد می فهمد که یک بسته نامه 2 سال است در زیر میز او جا مانده و چون خود را مقصر می داند تصمیم می گیرد قبل از سفر نامه ها را به صاحبانشان تحویل بدهد .

فرامرز صدیقی، محبوبه بیات و هاله سروش در فیلم تلویزیونی « خانه دل » ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی « دان 2» به کارگردانی فرهان اختر ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دان یکی از بزرگ ترین خلاف کارانی است که پلیس سالهاست به دنبال دستگیری اوست. تا این که او با همدستی یکی از تبهکاران قدیمی وردان اقدام به سرقت کلیشه های چاپ اسکناس بانک می نمایند. در این سرقت که دان موفق شده است کلیشه ها را به دست بیاورد متوجه می شود که وردان بعد از پایان کار قصد کشتن او را دارد . پس دان کلیشه ها را نزد خود نگه می دارد و طوری وانمود می کند که کلیشه ها در یک انفجار از بین رفته اند و با پلیس شروع به همکاری می کند و گروهی از افراد وردان را در انفجار می کشد و چند تن را تحویل پلیس می دهد و به این طریق پلیس نیز سوء سابقه او را از بین می برد و او را آزاد می گذارد اما بعد از سه ماه پلیس پی می برد که کلیشـه های واقعی همچنان نزد دان است و به دنبال دستگیری او می رود.

شاهرخ خان و فلورایان لوکاس در فیلم سینمایی « دان » ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی « شرف خانواده فاضل » به کارگردانی پوریا جاویدپور و تهیه کنندگی علی اسدزاده، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم با بازی پژمان جمشیدی، بهاره رهنما و شقایق دهقان خواهید دید:  با مرگ پدر خانواده آقای دکتر فاضل خانواده مرفه و ثروتمند او دچار گرفتاری ها و دردسرهای پیش بینی نشده ای می شوند. دختر او به همراه همسرش که در خارج زندگی می کنند برای مراسم به تهران می آیند و برادر کوچک او برای استقبال به فرودگاه می رود اما همسر این خانم برای دیدن خانواده زنش شدیدا استرس دارد و به همین دلیل خانمش به او دو قرص آرام بخش که در ماشین برادرش بود می دهد اما این قرص ها در واقع قرص های روان گردان بودند و باعث به وجود آمدن کلی دردسر می شوند. بعد از انجام مراسم پسر بزرگ خانواده متوجه می شود که پدرش همسر دیگری داشته و از وی یک پسر دارد ...

*شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « زمین آسمانی » به کارگردانی محمدعلی نجفی ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: یک گروه سازنده فیلم ( زندگی حضرت ابراهیم ) برای انتخاب بازیگر ، تست بازیگری می گیرد تا از بازیگران، هنر پیشه های خود را جذب کند و کلا مرحل پیش تولید را انجام می دهد. و در اصل به دنبال هنرپیشه ای در نقش هاجر می گردد. در این میان زنی به نام لیلا انتخاب می شود که خود در زندگی مشکلاتی دارد از جمله بیماری نرگس که برای مداوا از شهرستان به تهران آمده است. او به مطالعه اینکه چرا مناسک حج امروزه برگزار می گردد و انجام چگونگی اعمال را تحقیق می کند. لیلا در رویا خود را در مکه می بیند و در حال انجام مناسک حج . در ادامه فیلم برداری فیلم حضرت ابراهیم شروع می شود و او به سفر حج می رود.

داریوش ارجمند، صالح نجفی، محمدعلی نجفی، مهناز افضلی و زنده یاد رقیه چهره آذر در فیلم سینمایی « زمین آسمانی » ایفای نقش کرده اند.

*شبکه تهران سیما

فیلم سینمایی « من شگفت انگیز2 » به کارگردانی پیر کافین ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی استیو کارل، کریستین ویگ و بنجامین برت آمده است : گرو که دیگر مانند گذشته بدجنس نیست، تصمیم می گیرد، گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند ...

فیلم سینمایی « تاکسی 3 » به کارگردانی جرارد کراوزیک ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی سامی ناصری است. سیلوستر استالونه در سکانس افتتاحیه این فیلم، حضوری افتخاری دارد.

فیلم سینمایی « همبازی » به کارگردانی غلامرضا رمضانی ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که : امین پسر ۴ ساله تنها فرزند خانواده برای داشتن همبازی در خانه از پدر و مادرش می‌خواهد که با آوردن نوزاد به جمع خانواده او را از تنهایی بیرون بیاورد اما پدر و مادر به علت مشکلات مالی نمی‌پذیرند. امین با اصرارهای فراوان آنها را بر سر دوراهی قرار می‌دهد که بین آوردن نوزاد یا داشتن یک کره الاغ، یکی را انتخاب کند تا او در خانه همبازی داشته باشد!

حمید فرخ نژاد، نیکی کریمی و جواد عزتی در فیلم سینمایی « همبازی » ایفای نقش کرده اند.

*شبکه شما

فیلم تلویزیونی « یک روز از زندگی » به کارگردانی مهدی گلستانه ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : عید قربان است و قرار است پدر و مادر سارا از جهرم به خانه او در شیراز بیایند ، مادر سارا مخالف ازدواج دخترش با سامان بوده و از این رو این مهمانی در حکم آشتی کنان از سویی و اثبات توانایی های سارا در اداره ی زندگی و داشتن یک زندگی خوب از سوی دیگر است ؛ برای همین سارا می خواهد خود آشپزی کرده و سفره ای مناسب برای خانواده اش تدارک ببیند . سارا کم تجربه است و تجهیزات کافی را برای این منظور ندارد . او به همسایه ها رجوع و از هرکدام کمک می گیرد اما ...

مارال فرجاد، علیرضا زمانی نسب،عباس ا فشاریان،زهره حمیدی در فیلم تلویزیونی « یک روز از زندگی » تولید مرکز فارس بازی کرده اند.

*شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « از کوچه های باران » به کارگردانی سیدمجید موسویان و تهیه‌کنندگی احمد کاشانچی ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش­ می شود.

در این فیلم با بازی پری کربلایی، اسماعیل خلج و حبیب الله یاری خواهید دید: مشهدی حیات پیرزن ساده دل روستایی است که آرزو دارد قبل از مرگش به زیارت خدا برود ولی به علت عدم تمکن مالی تاکنون نتوانسته به این آرزو برسد. او قصد دارد با بافت قالیچه‌ای که گره آن را با صلوات می‌بافد، پول سفر عمره خود را فراهم آورد.

*شبکه آموزش سیما

 فیلم تلویزیونی « مستقیم به ماه » به کارگردانی دیمون توماس ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

داستان فیلم از سال 1969 شروع می‌شود، زمانی که انسان می‌خواهد به ماه سفر کند. پسر کوچکی در روزی که با والدینش به پارک رفته وارد چادری می‌شود که مرد کهنسالی در آنجا حضور دارد. مرد که جولیوس بدفورد نام دارد برای پسر یک داستان باور نکردنی از دوران جوانی اش تعریف می‌کند. بدفورد در جوانی تاجری ورشکسته شده و تصمیم می‌گیرد به نمایشنامه نویسی روی آورد. او با دانشمندی به نام کاوور آشنا شده و هر دو تصمیم می‌گیرند با علمی که کاوور دارد و ماده‌ای که اختراع کرده به کره ماه سفر کنند. جولیوس از همه این اتفاقات و مراحل ساخت سفینه شان فیلم برداری می‌کند و ...

رونی کینیرو مارک گاتیس در  فیلم تلویزیونی « مستقیم به ماه » ایفای نقش کرده اند.

*شبکه پویا

انیمیشن « فصل موج سواری » ، یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

داستان انیمیشن از این قرار است که : یک گروه مستندساز به پشت صحنۀ خطرناک ترین و نفس‌گیرترین مسابقات جهانی قهرمانی موج‌سواری پنگوئن‌ها می‌روند تا از آن گزارش تهیه کنند. یکی از شرکت‌کنندگان این مسابقه کودی است که برای آموزش دیدن و کسب قهرمانی به سراغ موج‌سوار حرفه‌ای به نام بیگ‌زی می‌رود، اما...

*شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « تاکسیدو »، « ترش و شیرین 1 » ، « دنیای آقای سخی »، « مبارز همه فن حریف » و « آقای مورگان » یک شنبه 13 مهر ماه ساعت 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها