يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۵۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۲ مهر ۱۳۹۳
مجموعه تلویزیونی «شکرآباد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی همزمان با عیدسعید قربان از امروز از شبکه نسیم پخش می‌شود.
  تسنیم: مجموعه «شکر آباد»به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی از امروز شنبه 12 مهر و هم زمان با شب عید سعید قربان ساعت 22 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

این مجموعه تلاش دارد با استفاده از زبانی طنز و انتقادی، ضمن ایجاد فضایی شاد و مفرح، مسائل و اتفاقات روز جامعه را نیز یادآوری کند.

«شکرآباد» شامل داستان‌ها و اتفاقات سال‌های خیلی دور و در مکانی نامعلوم است که رخ داده است. البته مردمان و اهالی این مجموعه، به رغم آنکه در زمان گذشته هستند، هر از‌گاه، از ابزار مدرنی مانند تلفن همراه، تلویزیون، موتور و... استفاده می‌کنند.

در این مجموعه تلویزیونی، ابراهیم شفیعی، سیاوش مفیدی، یزدان فتوحی، محمد رضا خسروی، آرش می‌راحمدی، کوروش معصومی و چندین هنرمند دیگر نقش آفرینی می‌کنند و تعداد زیادی هنرور نیز در کنار بازیگران اصلی حضور دارند.

شکرآباد در 90 قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها