يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۹۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۴ مهر ۱۳۹۳
سایت ریاست جمهوری در اقدامی سوال برانگیز تمام سخنرانی های رییس جمهور سابق را از قسمت بایگانی حذف کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکار، صفحه اینستاگرام منتسب به محمود احمدی نژاد خبر از حذف دوباره متن سخنرانی هایش در سایت ریاست جمهوری داد.

پس از حذف تمام فایل های صوتی، تصویری و متن سخنرانی های دکتر احمدی نژاد در ۸ سال گذشته از سایت رسمی ریاست جمهوری که با فشار رسانه ها و افکار عمومی تنها قسمتی ناقص از متن سخنرانی ها به سایت برگردانده شده بود، اینبار در اقدامی بی سر و صدا متن تمام سخنرانی های رییس جمهور سابق از قسمت بایگانی سایت ریاست جمهوری حذف گردید.

گفتنی است پیش از این فایل های صوتی و تصویری ۸ سال گذشته از روی سایت خبرگزاری ایرنا حذف شده بود.

به نظر می رسد به دلیل بازنشر بسیاری از سخنرانی مناسبتی دکتر احمدی نژاد در سال اخیر، دولت تدبیر و امید قصد دارد از انتشار مجدد این سخنرانی ها در فضای رسانه ای جلوگیری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رضا پازوکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
زمان انقلاب شعار می دادیم : ننگ با رنگ پاک نمی شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها