أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۸۴۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
گزارش‌های متعددی نشان می‌دهد که پس از فروش «نفت» مسروقه از میدان‌های نفتی سوریه و عراق، فروش «زنان» و «کودکان» سوری و عراقی به عنوان مهمترین منبع درآمد گروه تروریستی تکفیری «داعش» به شمار می‌‌آید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، هنگامی‌که گروه تروریستی تکفیری موسوم «امارت اسلامی عراق و شام» معروف به «داعش» در آوریل سال 2013 میلادی با جدایی از گروه تروریستی «جبهه النصره»، شاخه رسمی سازمان تروریستی «القاعده» در سوریه اعلام موجودیت کرد، کمتر کسی باور داشت که به چنین قدرتی دست یابد و مرتکب چنین جنایاتی شود.

زنان و کودکان عراقی در بازار برده فروشان داعش

اوج این جنایات‌ها صرف نظر از کشتارها و قتل‌عام‌ها را باید در تصرف شهر «موصل» و مناطق اطراف آن ملاحظه کرد، جایی که زنان و کودکان در قرن بیست و یک توسط این گروه تکفیری به «بردگی» کشیده شدند، به گونه‌ای که گزارش‌های بسیار منتشره در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بین المللی و منطقه‌ای تاکید می‌کند که پس از صادرات و فروش نفت مسروقه از میدان‌های نفتی عراق و سوریه، هم اکنون «فروش برده» دومین منبع درآمد گروه تروریستی تکفیری «داعش» را تشکیل می‌دهد.

این گزارش‌ها تاکید می‌کنند که گروه تروریستی تکفیری «داعش» عملیات‌های گسترده و بی‌شماری را در مناطق تحت تصرف خود از جمله در موصل و رقه علیه اقلیت‌های عراقی و سوری با هدف ربودن زنان وکودکان آنها به اجرا می‌گذارد.

گزارش‌های فوق یادآور می‌شوند که هدف از این آدم ربایی‌ها صرفا فروش این زنان و کودکان نیست، بلکه داعش از این اسرا به عنوان «طعمه‌ای» برای جذب جوانان ساده لوح در کشورهای مختلف استفاده می‌کند. در واقع داعش به تروریست‌هایی که جذب می‌کند، وعده تامین نیازهای مادی و شهوانی آنها را به واسطه این زنان و کودکان می‌دهد.

اکنون چند ماهی است که سخن از آدم ربایی‌های گسترده در شمال عراق و سوریه در میان است و جدیدترین اطلاعات به دست آمده از مناطق تحت تصرف داعش در موصل در عراق و رقه در سوریه حکایت از آن دارد که هم اکنون این گروه تکفیری تروریستی 2 بازار ثابت برده فروشی را در این دو شهر دایر کرده است.

براساس این گزارش‌ها بازار برده فروشی شهر موصل در کوی «القدس» دایر شده، تا به تبع آن در شهر رقه، در شمال سوریه نیز بازار مشابهی با همین منظور تشکیل و در عمل برده فروشی به یکی از منابع درآمد ثابت داعش تبدیل شود.

در این بازارها زنان و دختران نوجوان و حتی کودکان براساس سن و زیبایی چهره و کاربردی که باید برای برده‌‌دار داشته باشند، به فروش می‌رسند و گزارش شده که بهای هر کودک در این بازارها تنها 10 دلار است.

گزارش‌های سازمان ملل تاکید می‌کند که بسیاری از این زنان پیش از فروخته شدن به عنوان برده از سوی عناصر تکفیری داعش مورد انواع تعرض‌ها و آزارهای جنسی و بدنی قرار می‌گیرند.

زنان ایزدی به اسارت گرفته شده و فروخته شده به عنوان برده توسط داعش

گزارش منتشره در ماه آگوست گذشته سازمان ملل به این امر اشاره می‌کند که گروه تروریستی تکفیری داعش اقدام به ربودن 500 زن از طایفه «ایزیدی‌ها» از یکی از روستاهای شمال غربی عراق کرد تا بعدها به عنوان برده در بازارهای موصل و رقه فروخته شوند.

همچنین گزارش دیگر این سازمان تاکید می‌کند که داعش اقدام به ربودن 150 زن میسیحی شهر موصل کرد تا پس از انتقال به سوریه در بازارهای برده فروشی رقه به فروش برسند و در این خصوص داعش ضمن طبقه بندی این زنان و کودکان هریک را به قیمتی به فروش می‌رساند.

یکی دیگر از گزارش‌های سازمان ملل منتشره در آگوست گذشته تاکید می‌کند، صرف نظر از ربودن زنان و کودکان اقلیت‌ها، داعش 2500 غیر نظامی عراقی را در ماه فوق الذکر ربوده که اغلب آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند و 450 نفر از بستگان این افراد ربوده شده به این امر گواهی داده‌اند.

همین گزارش تاکید می‌کند که تعدادی از این زنان جوان و دختران نوجوان ربوده شده به عنوان برده به عناصر این گروه که اغلب دارای تابعیت چچنی و افغانی هستند، به عنوان تشویقی داده و مابقی در بازارهای موصل و رقه فروخته شدند.

یک دختر ایزدی که به واسطه عناصر تکفیری داعش ربوده و موفق به فرار شده بود، در گفت‌وگو با بازرسان سازمان ملل تاکید کرده است که وی بارها پیش از فروخته شدن در بازار برده‌های داعش مورد تعرض جنسی و آزار بدنی قرار بود.

همچنین منابع محلی در مناطق تحت تصرف داعش تصریح می‌کنند که عناصر داعش از تعدادی از زنان به اسارت گرفته شده به عنوان زندانبان استفاده می‌کنند. در حالی‌که برخی منابع محلی نیز تاکید کرده‌اند که داعش از این زنان و دختران نوجوان بالاجبار در عملیات‌های خود استفاده و آنها را به خط اول نبردها اعزام و اسرای دیگر را وادار به دادن خون برای درمان مجروحان خود در نبردها می‌کنند.

«عدی الخدران»، فرماندار شهر «الخلاص» از توابع استان نینوا تاکید می‌کند که مدارکی وجود دارد که ثابت می‌کند، عناصر داعش پس از به اسارت گرفتن 250 زن از این منطقه آنها را به منطقه «الکفاح» منتقل کرده و پس از برهنه کردن تمام آنها، به آنها تجاوز و تعرض کردند تا پس از آن، این زنان را در بازارهای خود به عنوان برده به فروش برسانند.

زنان و کودکان به اسارت گرفته شده توسط داعش

در حالی‌که گزارش‌های دیگری از رواج پدیده جدیدی میان داعش پرده برداشته و تاکید می‌‌کنند که این گروه تروریستی تکفیری تنها به فروش زنان و دخترانی که ربوده یا به اسارت می‌گیرد، به عنوان برده اکتفا نمی‌کند، بلکه تعدادی از آنها را با هدف کسب درآمد بیشتر به خانه‌های فساد می‌فروشد و در این خصوص شاهدان عینی تاکید می‌کنند که داعش دختران 12 ساله عراقی به قیمت 30 هزار دلار به این مراکز فساد فروخته است.

زنان به اسارت گرفته شده توسط داعش به عناصر تکفیری این گروه داده می‌شوند

همچنین دیگر شاهدان عینی نیز اظهار می‌کنند که قیمت زنان ایزدی و مسیحی در بازارهای برده فروشی موصل و رقه از 500 دلار تا هزار دلار تعیین شده است.

از نکات قابل توجه اینکه داعش برای این بازارها ساعات کاری خاصی را مشخص کرده است، به گونه‌ای که ساعات کار بازار برده فروشی موصل از 7 تا 10 صبح و از 16 تا 18 بعد از ظهر مشخص شده است و این زمانی است که عناصر داعش اغلب آزاد هستند تا به امور شخصی خود رسیدگی کنند.

این درحالی است که چند روز پیش خبرگزاری‌ها از فروش زنان ایزدی به اسارت گرفته شده توسط گروه تروریستی داعش در بازارهای برده فروشی عربستان سعودی فروخته شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳
۵
۲۳
این همه جنایات بشری زیر سایه حکومت بی لیاقت اسد و حکومت عراق است و بس. انشاا... حکومت بدست صاحبش در عراق و سوریه بیفتد و عاملان این جنایات بسزای اعمالشان برسند من بعنوان یک ایرانی دلم با این اوضاع اتش میگیرد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳
فکرکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
یک کلمه از مادر شوهر .راستی واقعاً ایرانی هستی؟؟؟؟؟؟ آهان از اون نظر!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
از سگان مزدور افساد طلب . انتظار فكر داري ؟!!!
هههههههههههه
مگر اين جماعت عقل هم دارند كه با آن فكر هم بكنند ؟!
اگر اين جماعت كثيف عقل داشتند كه در سال 88 عدد 13 موسوي را از عدد 25 احمدي نژاد . بزرگتر نمي دانستند !!!

ههههههههههههههه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳
۱۳
۳
یعنی یک مرد تو کشورهای اسلامی پیدا نمی شه خایه این حرام زاده های داعشی رو بکشه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳
میدونی که ایران هم اسلامیه
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳
۲۴
۷
به امید روزی که ناموس اردوغان توسط داعش به فروش برسد
پاسخ
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۳
۲۶
۳
خدا لعنتشون کنه، به حق امام حسین علیه السلام...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۸
۰
ما برای جنگ باداعش اماده ایم وامیدواریم شرایط برای کشتن این حرومزادهها پیش بیاد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۳
۷
۰
ما برای جنگ باداعش اماده ایم وامیدواریم شرایط برای کشتن این حرومزادهها پیش بیاد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳
۳
۱
هنوز غبار خاکی که به خون شهدا آغشته است از مازدوده نشده غیرت ایرانی در خون ما می جوشد ماآریاییهاازنسل کوروش وداریوش وخشایار شاهیم فقط منتظر حکم رهبرمان سید علی هستیم تادشمنان بار دیگر بدانند ذوالقار شیعه هنوز هم به خون آنها تشنه است وکل یوم عاشورا وکیوم کربلا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳
۳
۰
منم به عنوان ی سرباز اسلام اماده ام بجنگم بااین بی وجدانها
پاسخ
کرم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
به نظرم نشانه های ظهور آقا امام مهدی (عج)دیده میشه.خدایا برسان که تحمل نداریم
پاسخ
ناشناس
Germany
۱۴:۲۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳
۳
۰
مرگ بر داعش مرگ بر امریکا و اسراییل وعربستان به امید نابودی انها به دست اسلام
پاسخ
محمد باقر قدسی راد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
مفتی های وهابی مرگ بر داعش مرگ برامریکا واسراییل وعربستان به امید نابودی انها به دست اسلام
پاسخ
محمد باقر قدسی راد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳
۱
۰
پانصدونودوهشت جان خواهشا نظر مارا منتشر کن مفتی های وهابی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
اجرای قوانین صدراسلام(زنان جنگجویعنی امه ها)کاردرستیه.اجرای دستورات نبی مکرم اسلام می باشد.هرغیرمسلمانی که بامسلیمین بجنگداین قانون بایددرموردانهااعمال گرددتاهیچکسی جرات قتال بامسلمین رونداشته باشد.
پاسخ
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
اون اولین نفری که نظر داده چرا برعکس تفسیر کرده واقعا که عقل تو کلش نیست همین آمریکا هم که پرورششون داده حالا علیه شون شده ....
پاسخ
حجت
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
لعنت بر باعث و بانیش خدانگذره اینجاس میگم بچه به درد نمی خوره چقدر باید بچه تا بزرگ بشه زجر بکشه ارزش نداره
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
۰
۰
اگه شهدای با غیرت ما نبودن الان ایران هم همین جوری بود . حقه این سنی های بی غیرته . مگه غیرت شیعه اجازه می ده زنده باشه و این ها رو ببینه
پاسخ
ترنم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
ان شاءالله به حق همین روزا نابود میشن مثل گروهک های قبل ولی تروریست کی نابود میشه رو خدا داند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها