أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۸۹۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
مهدی فخرالدین بازیگر لبنانی تبار و ایفاگر نقش راعد در «آوازهای سرزمین من»‌ گفت: داعش مثل یک دیو است که توسط آمریکا، قطر و عربستان آزاد شده است و قطعا کسانی که پشت میز نشستند و داعش را رهبری می‌کنند این فیلم را خواهند دید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: مهدی فخر‌الدین بازیگر لبنانی الاصل فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من»  درباره تجربه بازی در این فیلم به کارگردانی عباس رافعی گفت: من پیش از این در سریال «ساخت ایران»، فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور»‌ و «ابوزینب» نیز بازی کرده‌ام.

وی افزود: من خیلی خوشحال هستم که با کارگردان‌های ایرانی و پروژه‌هایی از این دست شرکت می‌کنم و از تجربه پیشرفته سینمای ایران که به سمت بین‌المللی شدن در حال حرکت است استفاده می‌کنم.

فخرالدین تاکید کرد: من دوست دارم باز هم این همکاری بین ایران و لبنان ادامه پیدا کند و موضوعاتی مثل فیلم «آوازهای سرزمین من» و موضوعات هدفداری که ما برای مقابله با این حمله فرهنگی دنبال می‌کنیم بیشتر پیگیری شود.

این بازیگر جوان سینمای لبنان ادامه داد:‌ فرهنگ ایران با فرهنگ ما خیلی تفاوتی ندارد و وقتی ما مسلمان هستیم همه یک فرهنگ داریم چون یک پیغمبر داریم. دشمن ما را یکی حساب می‌کند و ما نباید خود را از یکدیگر جدا کنیم و ما فکر می‌کنیم که خط مقدم جبهه ایران هستیم به خاطر همین باید روی مقاومت دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

فخرالدین در پاسخ به این سوال که «آوازهای سرزمین من» می‌تواند چه تاثیر روی حوادث اخیر منطقه داشته باشد گفت: داعش مثل یک دیو است که توسط آمریکا، قطر و عربستان آزاد شده است و قطعا کسانی که پشت میز نشستند و داعش را رهبری می‌کنند این فیلم را خواهند دید.

وی افزود: داعش با انتشار فیلم‌های سربریدن معروف شده است و آنها به خاطر ایجاد رعب و وحشت از این تصاویر استفاده می‌کنند و ما وقتی نشان دهیم که واقعیت گروهک تروریستی داعش را در فیلم‌ها نشان دهیم ادعای مسلمانی آنها برملا خواهد شد چرا که آنها افراد تروریستی هستند و به  اسلام و مسلمانان ارتباطی ندارد.

فخرالدین تاکید کرد: من در این فیلم نقش اصلی یعنی جوانی به نام راعد را ایفا می‌کنم و درگیر یک مثلث عشقی می‌شوم که دختری مسیحی به نام سارا را دوست دارم و برای رسیدن به این دختر دو راه بیشتر ندارم یکی این که مقاومت کنم و یکی این که با داعشی‌ها همکاری کنم که من راه دوم یعنی همکاری و سرخم کردن در برابر داعش را انتخاب می‌کنم و ناصر که دیگر جوان عاشق این فیلم است راه مقاومت را انتخاب می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها