أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۹۴۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۸ مهر ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حملات شب گذشته و صبح امروز تروریست‌ها به یک پاسگاه مرزی در سراوان را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حملات شب گذشته و صبح امروز تروریست‌ها به یک پاسگاه مرزی در سراوان را اعلام کرد.

سردار رحیمی گفت:‌ در حمله دسته اشرار مسلح که صبح پنجشنبه به یکی از پاسگاه‌های مرزی سراوان صورت گرفت، درجه دار پرویز کیخایی شهید و سرباز وظیفه شمس‌آبادی زخمی شد.

وی با تأیید این خبر ادامه داد: چهارشنبه شب نیز اشرار مسلح به پاسگاه مرزی حمله کردند که درجه دار جانعلی‌پور، گروهبان یکم مصطفی مالکی و سرباز وظیفه محمدرضا نظریان به شهادت رسیدند.

سردار رحیمی تصریح کرد: تیم امنیتی استان متشکل از نیروهای نظامی، مرزبانی و امنیتی در حال حاضر در منطقه حضور دارند و کنترل منطقه را در دست گرفته‌اند و ما نیز با بالگرد در حال بازدید از منطقه هستیم.

وی افزود: همچنین در این عملیات نیروهای خودی، ضربات سنگینی به اشرار مسلح وارد شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها