أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۰۷۲۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
امشب در منطقه ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان سه شرور مسلح به ماموران نیروی انتظامی حمله ور شده که با رشادت ماموران هر سه متهم، مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حدود ساعت 7 امشب 22 مهر ماه سه سارق مسلح در محله غریب آباد ایرانشهر با ماموران نیروی انتظامی درگیری می شوند.
 
این درگیری میان ماموران و اشرار دقایقی ادامه داشت تا اینکه هر سه سارق، مجروح و به بیمارستان منتقل شدند و هم اکنون در حال درمان هستند.
 
ماموران نیروی انتظامی با جان فشانی خود در برابر این اشرار مسلح مقاومت کردند و خوشبختانه هیچگونه جراحتی به آنان وارد نشده است.
 
گفته می شود، این افراد خطرناک سوابق متعدد شرارت را در پرونده خود دارند و باعث ایجاد نا امنی در منطقه شده بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.
 
شایان ذکر است که ساعاتی پیش نیز در شهرستان سرباز در درگیری مسلحانه اشرار با ماموران انتظامی 3 شرور، مجروح و دستگیر شدند که آنان نیز هم اکنون تحت درمان هستند.

لازم به ذکر است، شهرستان ایرانشهر یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان است. مرکز این شهرستان، شهر ایرانشهر است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۲۶۴٬۲۲۶ نفر بوده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها