أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۰۷۳۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۶     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
خبرگزاری تسنیم: خیلی ها منتظر اکران پر فروش ترین فیلم سینماهای آمریکا در چین بودند و حالا این اتفاق رخ داده است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم جدید کمپانی مارول، «محافظان کهکشان» پس از اتمام پخش تابستانه اش در سینماهای کشور چین اکران شد. این فیلم در نخستین آخر هفته فروشش توانست بالغ بر ٢٦.٦ میلیون دلار بفروشد. با این عدد فروش جهانی فیلم جدید جیمز گان از مرز ٦٨٧ میلیون دلار گذشت. این عدد همین طور کمک کرد که «محافظان کهکشان»، رکورد فروش ٦٦٨ میلیون دلاری «مردی از جنس آهن» را هم پشت سر بگذارد. این اتفاق می تواند زنگ خطری برای کمپانی دی سی هم باشد. چرا که فیلمی بر اساس ابرقهرمان های کمتر شناخته شده کمپانی مارول توانست فیلم بزرگ ترین ابرقهرمان دی سی را در فروش سینماها پشت سر بگذارد. البته این فقط سوپرمن نبود که در برابر محافظان کهکشان شکست خورد. با ثبت رکورد فروش جدید فیلم مارول، قسمت اول مجموعه «ثور»، «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» هم به رتبه های پایین تری در جدول پر فروش ترین فیلم های جهان نزول کردند.
شاید در حال حاظر مهم ترین سوال این باشد که «محافظان کهکشان» تا کی می تواند فروش فوق العاده اش را ادامه دهد. تا این لحظه، این فیلم هفتمین ساخته پر فروش سینماهای جهان در سال ٢٠١٤ است. اما با توجه به شروع اکران در جنوب شرقی آسیا و چین، پیش بینی می شود رتبه هفتم این فیلم به مراتب بهتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها