أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۰۸۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
در خیابان‌های ناحیه استمفورد هیل (Stamford Hill) پلاکاردهایی نصب شده که به زنان این حق را می‌دهد که تنها از یک طرف خیابان عبور کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، در حالی که رسانه‌های انگلیسی از هر بهانه‌ای برای گسترش اسلام هراسی و عقب مانده جلوه دادن مسلمانان در این کشور استفاده می‌کنند، چنین رویکردی در قبال اقلیت پرنفوذ و کم شمار یهودیانِ عمدتا صهیونیست انگلیس مشاهده نمی‌گردد.

بر پایه گزارش‌ها، پس از مراسم مذهبی یهودیان برخی از خیابان‌های محله "هکنی" لندن که به صورت سنتی محل تمرکز یهودیان این شهر می‌باشد، با توجه به جنسیت افراد، مردانه یا زنانه شده است.

گفته می‌شود در خیابان‌های ناحیه استمفورد هیل (Stamford Hill) پلاکاردهایی نصب شده که به زنان این حق را می‌دهد که تنها از یک طرف خیابان عبور کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این پلاکاردها توسط یک گروه افراطی یهودی موسوم به "سازمان پارتیزان‌های یهودی" در این خیابان‌ها نصب شده است.

با وجود این، شهرداری محله هکنی در پی اعتراض برخی شهروندان ناچار به جمع آوری این پوسترها شده است.

پلیس ناحیه نیز پس از شکایات شهروندان اعلام کرد در صورتی که این پوسترها به زبان عبری و بدون متون انگلیسی باشد با نصب آنها مشکلی ندارد؛ به عبارت دیگر، پلیس اعلام کرد تا زمانی که این عمل خارج از جامعه یهودیان بازتابی نداشته باشد با آن مشکلی ندارد.

این در حالی است که به گواه فعالان اجتماعی، این رویکرد پلیس آشکارا با تدابیر سختگیرانه علیه تبعیض‌ جنسیتیِ سایر اقشار لندن در تناقض است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳
۵
۴
انگلیس همه چیزش بد است ولی اتفکیک جنسیتی خیابان خوب است ما هم در ایران حتما و زودتر بایستی اجرا کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها