أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۰۹۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
شب گذشته، ديدار تيم هاي صربستان و آلباني به جنجال کشيده شد و به دليل هجوم تماشاگران به درون زمين، اين بازي از سوي داور نيمه تمام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از معلق شدن بازی شب گذشته صربستان و آلبانی به دلیل هجوم هواداران صرب به درون زمین، مردم شهر تیرانا پایتخت آلبانی، به خیابان ها ریختند و پیروزی احتمالی 3-0 خود را جشن گرفتند. مدتهاست که روابط سیاسی بین صربستان و آلبانی، پرتنش است.بسیاری از هواداران نیز به فرودگاه "مادر ترزا" تیرانا رفته تا از بازیکنان تیم ملی خود استقبال کنند.

شب گذشته و در پی به اهتزاز درآمدن پرچم آلبانی بر فراز ورزشگاه محل برگزاری مسابقه و در ادامه به پایین کشیده شدن این پرچم توسط "میتروویچ"، بازیکن صربستان، درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد و باعث هجوم هواداران صرب به دروزن زمین و نیمه تمام ماندن بازی شد. این بازی احتمالا به حکم یوفا، 3-0 به سود آلبانی اعلام خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها