کد خبر: ۲۶۱۳۱۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
پژمان نوري هافبک استقلال در سفر آبي‌پوشان به ارمنستان باز هم در پستي به ميدان رفت که براي اولين بار با مصطفي دنيزلي امتحانش کرده بود.
به گزارش "ورزش سه" نوری که چند پسته بودنش تبدیل به مشکلی برای فوتبال او شده، در این باره نظر خاصی ندارد جز اینکه باید در خدمت نظرات سرمربی باشد.

نوری می‌ گوید: در ارمنستان یک بازی کردیم و با توجه به اینکه خط دفاعی مان را نداشتیم می‌ شد نتیجه بهتری بگیریم. از نظر فنی این بازی خوبی برای ما بود بخصوص که باعث شد ما از شرایط مسابقه خارج نشویم. در بازی شیراک من به همراه خرسندنیا دفاع وسط بازی کردیم.

نوری در مورد تاثیرات لیگ روی استقلال می‌ گوید: کلا تعطیلات به نفع هیچ کس نیست مگر آنکه یک تیم اوضاعش خیلی بحرانی باشد. ما در یک چنین شرایطی مجبوریم دوباره بدنسازی کنیم و از شرایط مسابقه هم دور می‌ شویم و این مساله به ضرر ماست اگرچه آقای قلعه‌نویی طوری برنامه ریزی کرده که با مسابقه شیراک ما روی فرم خوب باقی بمانیم اما مشکل این تعطیلی نیست و تعطیلی 50 روزه دوره جام ملت هاست که حتما باید بدنسازی کنیم و کلی زمان بگذاریم تا دوباره بدن ها به شرایط مسابقه برگردد که البته بعد هم ملی‌پوشان به تیم اضافه می‌شوند و مشکلات خاص خودش پیش می‌ آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها