کد خبر: ۲۶۱۳۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
ذوب آهن با سه گل رجب زاده ، اکبر ايماني و احسان پهلوان پيام چغادک را شکست داد و به يک هشتم نهايي رسيد.
به گزارش "ورزش سه"، این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولاد شهر برگزار شد ، ذوب آهن در همان نیمه اول با گل های رجب زاده و ایمانی صعودش را قطعی کرد . آنها در نیمه دوم با گل پهلوان کار را تمام کردند.

ذوبی ها در بازی بعدی میهمان استقلال خوزستان خواهند بود . تیمی که امروز 3-1 فجر را برد .

گل‌ها:
مهدی رجب زاده دقیقه ۴۴، اکبر ایمانی ۴+۴۵،احسان پهلوان دقیقه ۷۵ برای ذوب آهن

اخطارها: مسعود حسن زاده از ذوب آهن،محسن دروزی ،موسی رحمت از پیام چغادک

ذوب آهن: محمد رشید مظاهری، پویا سیف پناهی(۶۰-قاسم دهنوی)، هادی محمدی، کارلوس سانتوس، صائب محبی، اکبر ایمانی، قاسم حدادی فر، مهرداد قنبری، محسن مسلمان (۴۶-احسان پهلوان)، مصطفی شجاعی (۵۹-مسعود حسن زاده)، مهدی رجب زاده
سرمربی: یحیی گل محمدی

پیام چغادک: علی عباس تاش، علی دوانی، میثم خرزی، محمد خاری، محسن دروزی، محمد را آور، فضل الله حسین پور (۶۴-مجید خلیلاوی)، سروش چغادکی(۷۷ غلامحسین فولادی)، موسی رحمت، مهرداد زنده بادیان (۵۷-سید منتصر موسوی)
سرمربی: محمد کردوانی

کادر داوری: پیام حیدری، سعید زارع، علیرضا رحیمی، علیرضا حیدرپناه

ناظر داوری: حیدر شکور

شرح بازی:
ذوب آهن در اولین بازی خود در جام حذفی در حالی میزبان پیام بود که یحیی گل محمدی با استفاده از بازیکنان اصلی قصد داشت شروعی قدرتمندانه در جام حذفی را تجربه کند و از طرفی نماینده بوشهر هم به این قصد به اصفهان آمده بود تا با انجام یک بازی دفاعی با کمترین گل خورده این بازی را به پایان برساند. همانطور که از قبل هم پیش بینی می‌شد بازی با برتری ذوب آهن آغاز شد و حملات این تیم بر روی دروازه حریف موقعیت‌های بسیار زیادی را نصیب ذوب آهنی‌ها کرد که هیچکدام به ثمر ننشست تا در نهایت در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دو گل از سوی رجب زاده و ایمانی کار را تمام کرد و ذوب آهن با خیال راحت راهی رختکن شد.

با آغاز نیمه دوم گل محمدی بازیکنانی مثل دهنوی و حسن زاده را به زمین فرستاد تا ترکیب اصلی ذوب آهن را آزمایش کند و از طرف دیگر تیم حریف هم کاملاً مشخص بود توان نزدیک شدن به دروازه ذوب آهن را ندارد و شاگردان گل محمدی بودند که با چرخش توپ در میانه زمین بارها و بارها به دروازه پیام نزدیک شدند اما این حملات فقط یک بار به نتیجه نشست و در طرف مقابل تیم پیام هم یک بار بر روی ضد حمله صاحب تک موقعیت خود در این مسابقه شد که توپ مهاجم این تیم راهی به دروازه ذوب آهن پیدا نکرد تا در نهایت ذوب آهنی‌ها به جمع شانزده تیم برتر جام حذفی برسند و برای بازی در مرحله بعد باید در خانه استقلال خوزستان به دیدار شاگردان عبدالله ویسی بروند.

شرح گل‌ها:
(۱-۰ذوب آهن)دقیقه۴۴: پاس قاسم حدادی فر در داخل محوطه جریمه به رجب زاده رسید و بازیکن با تجربه ذوب آهن هم بعد از استپ و یک چرخش مناسب توپ را به درون دروازه پیام فرستاد.

(۲-۰ ذوب آهن) دقیقه۴+۴۵: شوت اکبر ایمانی از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل دوم ذوب آهن شد.

(۳-۰ ذوب آهن): پاس رجب زاده به احسان پهلوان رسید و ضربه دقیق این بازیکن از داخل محوطه جریمه در کنج دروازه پیام قرار گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها