يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۱۴۰۷
زمان انتشار: ۲۳:۳۶     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی ظهر امروز در حاشیه ششمین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجموعه داعش به ۳ دسته تقسیم می‌شوند، یک دسته مجموعه‌ای هستند که با دلارهای فرعون‌های منطقه و با تشکیلات اطلاعاتی مثلث موساد و CIA و MI۶ شکل گرفتند، این مجموعه بدنه اولیه آن‌ها بوده که سنگین پای کار است و آموزش دیده و طراحی روی آن صورت گرفت است.

وی با بیان اینکه دسته دوم گروه داعش را اراذل تشکیل می‌دهند، افزود: یکی از دستورات MI۶ این است که در هر کشوری و هر جایی که بخواهد، برنامه‌ای انجام دهد به سراغ اراذل آن‌جا می‌رود، بخش دوم جمعیت داعش را نیز اراذل و اوباش تشکیل می‌دهند.

وزیر اسبق اطلاعات بیان کرد: دسته سوم داعش، بخشی از انسان‌های فریب خورده هستند که این‌ها امروز در حال فاصله گرفتن از این گروه تروریستی قرار دارند، مشکل امروز تکفیری‌ها نیز همین گروه است چرا که آن‌ها فهمیدند داعش مسیر انحرافی می‌رود و داعشی‌ها نیز در حال تلاش برای نگه داشتن این‌ها هستند البته کشورهای اروپایی در این رابطه دچار مشکل هستند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون شایعاتی مبنی بر ورود داعش به ایران، گفت: داعش در جمهوری اسلامی نمی‌تواند نفوذ داشته باشد چرا که دستگاه اطلاعاتی ما امروز از یک وضعیت و انسجام بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل اجازه نمی‌دهد این‌ها کاری از پیش ببرند، البته کار سنگین اطلاعاتی برای اجازه ندادن به فعالیت این‌ها در حال انجام است.

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: نمی‌توان تصور کرد که این‌ها برای ما برنامه ندارند، آن‌ها طراحی دارند ولی ما در وضعیت خوبی هستیم؛ باید همواره توجه داشت که هدف اصلی استکبار، جمهوری اسلامی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها