أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۱۶۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
فرج الله سلحشور:
کارگردان سریال یوسف پیامبر گفت: اگر می خواهیم ریشه اسرائیل را بکنیم یقینا با سلاح فرهنگی است که خواهیم توانست. وی ادامه داد: در عصر حاضر که ملتها و دولتها جنایات اسرائیل را می بینند موثرترین سلاحی که می تواند کمر اسرائیل را بشکند داستان موسی و قوم بنی اسرائیل است.

به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، فرج الله سلحشور کارگردان سریال "یوسف پیامبر" در گفتگو با مشرق با گلایه از عدم حمایت ارگانهای متولی برای تولید این سریال گفت: "موسی" یک بمب قدرتمند علیه اسرائیل است. یک بمب قدرتمند فرهنگی علیه اسرائیل که می تواند به بهترین شکل علیه جنایات آنها به کار رود.

وی ادامه داد: در عصر حاضر که ملتها و دولتها جنایات اسرائیل را می بینند موثرترین سلاحی که می تواند کمر اسرائیل را بشکند داستان موسی و قوم بنی اسرائیل است.

*مسلمانان کمک کنند به تولید سلاحهای فرهنگی

این کارگردان افزود: شعارهای ضداسرائیلی نباید فقط در حرف باشد. مسلمانان اگر واقعا از جنایات اسرائیل به تنگ آمده اند باید برای حرکتهای فرهنگی بزرگ اقدام کنند یعنی کمک کنند به تولید سلاحهای فرهنگی.

فرج ا.. سلحشور با تاکید بر اینکه امروزه، روز نبرد فرهنگی است اظهار داشت: اگر می خواهیم ریشه اسرائیل را بکنیم یقینا با سلاح فرهنگی است که خواهیم توانست. بر تمامی مسلمانان واجب است که برای کمک به تولید محصولات فرهنگی درجه اول برای مبارزه با اسرائیل سنگ تمام بگذارند.

*سیاست مهران مدیری آن سیاستی نیست که حضرت علی(ع) به آن شهره بود

این کارگردان که اخیرا در گفتگویی با اشاره به مهران مدیری او را شخصیتی سیاستمدار دانسته بود که همه مسئولان را سرانگشتش بازی می دهد درباره دلایل به کار بردن چنین تعبیری برای وی به مشرق گفت: به واژه واژه آنچه درباره ایشان گفتم اعتقاد دارم و حرفهایم کاملا مشخص است.

وی در تشریح سیاستمدار بودن مهران مدیری افزود: طبیعی است که آنچه به عنوان سیاست و سیاستمدار درباره ایشان به کار بردم آن تلقی از سیاست نیست که مولا علی(ع) به آن شهره بود.

 
*اصول سیاست ورزی امام علی(ع)

وی در پایان افزود: سیاست حضرت علی(ع) برپایه اصولی چون صداقت، حق محوری، قانون گرایی، انضباط کاری، صالح محوری، صیانت کارگزاران، مردم داری، توجه خاص به ضعف و ستمدیدگان، انتقادپذیری و برابری در حقوق استوار بود. اصولی که سبب ساز آن شد که 5 سال خلافت امام علی(ع) در تمامی اعصار بشری نمونه ای بی نظیر از حرکت دولتها بر مدار عدل الهی معری شود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها