يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۱۸۷۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۸     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
تلاش ناموفق برای طرد یک کارگردان
برنامه «بعضي‌ها» با دعوت از مسعود ده‌نمكي، كارگردان مجموعه «معراجي‌ها» سعي در تخريب وي به عنوان هنرمندي كه در ميان مردم به عنوان چهره‌اي متعهد شناخته مي‌شود، داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه جوان، حسادت افراد مختلف نسبت به مسعود ده‌نمكي و اينكه كار‌هاي پر مخاطب وي معمولاً از سوي جريان شبه‌روشنفكري سينماي ايران طرد شده و سعي مي‌شود حتي‌الامكان وي را از جمع سينمايي‌ها جدا كنند، به داستاني تكراري تبديل شده است. جالب اينجا است كه به رغم بايكوت فيلم‌هاي ده‌نمكي توسط اين نوع جريان‌ها، هر زمان كه وي فيلمي را به روي پرده برده سينماي آن سال را از ورشكستگي نجات داده است.

ده‌نمكي تا همين چند روز پيش عنوان كارگردان پرفروش‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران را داشت پس حداقل در حوزه كاري خود نه تنها فردي قابل احترام است بلكه به دليل تأثيرگذاري كه در جريان سينماي ايران دارد، از جايگاه خاصي نيز برخوردار است. نقد كارهاي وي به عنوان كارگردان نيز بايد در برنامه‌اي تخصصي و به دور از تعصبات شبه روشنفكري باشد، چيزي كه در برنامه «بعضي‌ها» اصلا وجود نداشت و مجري برنامه تمام تلاش خود را كرد تا از آنتن شبكه سوم سيما براي تخريب چهره ده‌نمكي استفاده كند كه در آخر به نظر هم نمي‌رسيد چندان موفق بوده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
janam fadaye rahbar
UNITED STATES
۰۰:۰۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۰
۱
معلوم بود که .... عصبی شد
ایشون فقط توهین میکنن به شعور مخاطبین اگه بخواییم اینو کارگردان دفاع مقدس بدونیم واقعا مضحکه
میدونم تایید نمیشه ولی همینکه تو بخونی کافیه
پاسخ
janam fadaye rahbar
UNITED STATES
۰۰:۰۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۰
۱
معلوم بود که ده پفکی عصبی شد
ایشون فقط توهین میکنن به شعور مخاطبین اگه بخواییم اینو کارگردان دفاع مقدس بدونیم واقعا مضحکه
میدونم تایید نمیشه ولی همینکه تو بخونی کافیه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها