يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۱۸۷۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۴     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زرین‌دشت استان فارس، به خاطر قهر مهمان اصلی به بر هم ریختن سالن توسط حاضران منتهی شد.
به گزارش پایگاه 598؛ مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زرین‌دشت استان فارس، به خاطر قهر مهمان اصلی به بر هم ریختن سالن توسط حاضران منتهی شد.

این مراسم که سه‌شنبه با بلیط‌فروشی و استقبال گسترده مردم در سالن ورزشی 22 بهمن حاجی‌آباد برگزار شد، به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به هم خورد.

در بیلبوردهای تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود، نوشته شده بود که برنامه با حضور «نرگس محمدی» بازیگر نقش «ستایش» برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علی‌رغم حضور این بازیگر در سالن، وی به روی سن نرفت.

در ابتدای مراسم، امام‌جمعه زرین‌دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام کرد که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد.

اما نرگس محمدی پس از اطلاع یافتن از این سخنان، گفت که حجابش کامل است و با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزارکنندگان نیز تاثیری در تصمیم او نمی‌گذارد و این مساله باعث قهر این بازیگر از سالن می‌شود.

جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی متوجه شدند که قرار نیست ستایش به روی سن بیاید، شروع به اعتراض کردند که در این میان اعتراضات بالا گرفت و باعث زد و خورد و آسیب رساندن به وسایل سالن شد.

منبع: انصاف نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ریحانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۵
۲
آخه چه کاریه؟ چادر که زوری نمیشه؟
من خودم چادری ام، اما هیچوقت نباید کسی رو به زور مجبور کرد چادر سر کنه.با این اتفاقی که افتاده شاید خود این بازیگر و خیلی از حاضرین این جشن از چادر زده بشند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۵
۲
این نتیجه بزرگ کردن این ادمهاست خوب که چی ادم قحطه که هنرپشیه هاباید در مراسمات باشند؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳
۴
۲
اولا ساده ان اون مردمی که برای یه هنرپیشه پول میدن و مسشئولین از سادگی اونها سواستفاده کردن و ثانیا بی شخصیته اون هنرپیشه ای که مردم رو معطل خودش کرده. هر هنرپیشه ای لیاقت چادری شدن رو نداره. بلکه مردم بفهمن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
۳
۲
از اول طی می کردید که با چادر بیاید اگه قبول کرد بعد بلیط می فروختید در ضمن مگه حجابش بد بوده که ازش خواستید چادر سرش کنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها