أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۰۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۷ مهر ۱۳۹۳
سید ضیا‌ء الدین دری کارگردان مجموعه‌های تاریخی درباره ساخت سریال درباره حضرت زینب (س) بیان کرد که طرح این کار به تلویزیون تحویل داده شده اما این سازمان تا زمانی که بودجه کافی نداشته باشد کارها را جدی نمی‌گیرد.
سید ضیا‌ءالدین دری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت سریالی درباره حضرت زینب (س) که پیش از این درباره آن خبر داده بود، گفت: این کاری بود که من طرح آن را به تلویزیون پیشنهاد دادم اما می‌دانم که آمادگی برای ساخت و تولید آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: تلویزیون معمولا نمی‌گوید که آمادگی نداریم اما خود ما می‌دانیم که شرایط ساخت و تولید چنین کارهایی فراهم نیست و زمانی هم که سازمان پول نداشته باشد کارها را جدی نمی‌گیرد.

کارگردان مجموعه «کلاه پهلوی» با اشاره به اینکه ساخت سریال درباره حضرت زینب (س) نیاز به کار تحقیقی فراوان دارد، تصریح کرد: اگر شرایط برای ساخت مهیا باشد باید این مجموعه وارد مرحله تحقیق و نگارش شود زیرا نمی‌توان درباره شخصیت‌هایی دینی به شکل سطحی کار کرد و در حال حاضر کار همچنان در مرحله پیشنهاد طرح به تلویزیون است و با شرایط فعلی سازمان هم نمی‌توان تولیدات اینچنینی داشت.

دری در پایان با اشاره به مذاکرات برای تولید کارهای کوتاه‌مدت اظهار کرد: ساخت مجموعه برای حضرت زینب (س) یک کار زمانبر و طولانی مدت است و ابتدا باید تحولی در سازمان صدا و سیما ایجاد شود تا تصمیمات درباره ساخت چنین کارهایی اجرایی شود چون بخش خصوصی به سراغ این آثار نمی‌رود. به هر حال فعلا ما با سازمان صداوسیما مذاکراتی برای ساخت آثار کوتاه مدت داریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها