يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۱۴۰
زمان انتشار: ۰۳:۰۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
قبل از شروع لیگ چهاردهم علی دایی با سوشا مکانی توافق کرد و همان زمان خبر رسید این دروازه‌بان قرار است این فصل گلر اول سرخپوشان باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اين موضوع به گوش مديربرنامه‌هاي نيلسون هم رسيد و اين دروازه‌بان كه در برزيل حضور داشت، شخصاً با دايي تماس گرفت و سرمربي وقت پرسپوليس به او تأكيد كرد دروازه‌بان اول تيمش را از تمرينات انتخاب مي‌كند. نيلسون به پرسپوليس برگشت و چون از تمرينات تيم دور بود، بازي اول را از روي نيمكت تماشا كرد اما اشتباه سوشا باعث شد او در هفته دوم به تركيب ثابت بازگردد و همين روند تا روزي كه دايي سرمربي بود، اجرا شد و گلري كه در تمرين آماده‌تر بود و در بازي كمتر اشتباه مي‌كرد، باز هم درون دروازه قرار مي‌گرفت اما از همان بازي اول كه ديگر دايي نبود، اعتراضات شروع و اين‌طور برداشت شد كه هركس بيشتر معترض باشد و سر و صدا به راه بيندازد، جايي در تركيب ثابت پيدا مي‌كند.

 

حتي اين موضوع توسط برخي از بازيكنان هم تأييد شد. حالا به نظر مي‌رسد نيلسون كه اين موضوع را متوجه شده و از نشستن روي نيمكت خسته شده، راه‌حل را پيدا كرده است. او از نيمكت‌نشيني در ديدار با تيم كارگر بنه‌گز، كاملاً ناراحت بود. ناراحتي او از اين قضيه به قدري بود كه حتي بعد از بازي با عصبانيت رختكن را ترك كرد و سمت اتوبوس تيم رفت اما اين پايان ماجرا نبود و ديروز يكي از بازيكنان پرسپوليس مي‌گفت نيلسون در اتوبوس با صداي بلند مي‌گفته اگر تمايلي به حفظ او ندارند، براي نيم‌فصل دوم رضايتنامه‌‌اش را بدهند تا از تيم جدا شود. حال بايد ديد اين اعتراض مستقيم نتيجه مي‌دهد و اين دروازه‌بان برزيلي به تركيب ثابت بازمي‌گردد يا اين ناز خريدن‌ها فقط براي بازيكنان هموطن است؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها