يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۳۰۳
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر این که این وزارتخانه در مورد طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر بحث های کارشناسی مفصلی دارد، گفت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز نظرات کارشناسی وزارت کشور را در سه صفحه به رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
«حسینعلی امیری» در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح که هم اکنون در مجلس در حال بررسی است و وزیر کشور نظرات کارشناسی این وزارتخانه را در نامه ای به علی لاریجانی اعلام کرد.
 
طرح 24 ماده ای حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر
 
24 تیر ماه گذشته در کمیسیون مشترک فرهنگی و قضایی و حقوقی مجلس تصویب شد و کلیات آن نیز در جلسه علنی روز چهارشنبه 16 مهرماه به تصویب نمایندگان مجلس رسید.
 
کلیات این طرح در هنگام بررسی در مجلس مخالفان زیادی داشت، دولت نیز جزییات این طرح را خلاف قانون اساسی دانست و تاکید کرد: پاسخگوی نیاز جامعه نیست.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها