يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۳۲۸
زمان انتشار: ۰۲:۱۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
«عصائب اهل الحق»، نقشی جدی و غیر قابل انکار در دفاع مقدس از حرم زینبی و دفاع از عتبات مقدسه‌ی عراق بر عهده دارند و شهدای عزیزی را در این مسیر تقدیم نموده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق،  یگان های موسوم به «عصائب اهل الحق» در سال 2004 میلادی، در عراق تاسیس شد. این گروه، از وفاداران به خاندانِ «صدر» و ارادتمندان رهبر معظم انقلاب هستند و در برابر اشغالگری آمریکا در عراق نیز، مقاومت سختی از خود نشان دادند.رهبری «عصائب اهل الحق»، بر عهده‌ی «حجت الاسلام شیخ قیس خزعلی» قرار دارد و نیروهای این تشکل، نقشی جدی و غیر قابل انکار در دفاع مقدس از حرم زینبی و دفاع از عتبات مقدسه‌ی عراق بر عهده دارند و شهدای عزیزی را در این مسیر تقدیم نموده اند.
نمایی که پیش رو دارید، طی چند روز گذشته و در خاک عراق به ثبت رسیده است. جمعی از رزمنده گان «عصائب اهل الحق» با «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده ی نیروی قدس سپاه پاسداران، عکسی به یادگار گرفته اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
کرمانشاهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
۱۰
۰
دوستت داریم حاجی
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
۴
۰
حاج قاسم نوکرتم باید تمام وجودتو طلا بگیرن
پاسخ
امیرk2
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
۲
۰
کاش منم اونجا بودم دست تو به سر منم میکشیدی اخه تو مردی مردی وجودت از مردونگی خالصه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها