کد خبر: ۲۶۲۴۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
پرسپوليس و سايپا در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرسپولیس و سایپا در چارچوب رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر فردا و از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار نکات جالبی به همراه دارد که در ادامه از نظر می‌گذرانیم:

1. سایپا با 4 برد، 4 مساوی و 3 باخت تیم ششم و پرسپولیس با 4 برد و 3 مساوی و 4 باخت، تیم نهم جدول هستند، برد سایپا، احتمال رساندن این تیم به رتبه چهارم را دارد اما پرسپولیس در صورت برد می‌تواند جای نفت را در رتبه پنجم بگیرد، البته یک برد پرگل هم پرسپولیس را مثل سایپا می‌ تواند به رتبه چهارم سوق دهد.

2. آخرین بازی 2 تیم در روز 28 آذر 92، در تهران با پیروزی یک ـ صفر سرخپوشان به پایان رسید.

3. در 20 بازی آخری که 2 تیم برابر یکدیگر انجام دادند، پرسپولیس با کسب 11برد، 6 مساوی و 3 باخت، 25 گل زده و 16 گل خورده عملکرد بهتری نسبت به حریف دارد.

4. در جام‌حذفی، هر 2 تیم پرسپولیس و سایپا به مرحله یک شانزدهم صعود کرده، پرسپولیس برابر تیم راه‌آهن و سایپا برابر تراکتورسازی قرار می‌ گیرند. علی‌عسگر و نورمحمدی از پرسپولیس و ابراهیم شکوری از تیم سایپا 2 اخطاره هستند. البته رضا حقیقی مهمترین بازیکنی از سرخ هاست که 3 اخطاره و غایب است.

6. بهترین نتیجه سایپا برد 4 ـ 0 برابر پدیده و بدترین نتیجه آنها باخت خانگی یک ـ صفر برابر تراکتورسازی است. اما بهترین نتیجه پرسپولیس برد 2 ـ صفر برابر صبا و بدترین باخت پرسپولیس باخت 2 ـ صفر برابر فولادخوزستان است.

7. هر 2 تیم پرسپولیس و سایپا در هفته دوازدهم بازنده شدند، سایپا در خانه به تراکتورسازی یک ـ صفر باخت و پرسپولیس برابر تیم فوتبال سپاهان یک ـ صفر باخت.

8. درخشان و مجید جلالی، 2 مربی هستند که اولین دوره کلاس مربیگری حرفه ای با شرکت آنها انجام شد.

9. مردان بسیاری، یاران مشترک 2 تیم پرسپولیس و سایپا بوده اند، از جمله مصطفی قنبرپور، فرامرز میرزایی، پژمان جمشیدی، بهنام ابوالقاسم پور، علی دایی، محسن خلیلی، میثاق معمارزاده، رحمان احمدی، ابراهیم صادقی، سیدمهدی سیدصالحی و ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها