يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۴۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
محمد موسوي از جمله ورزشکاراني است که پس از درخشش تيم ملي واليبال در سطح جهاني بسيار محبوب و معروف شده است آنقدر که وقتي براي نامزدي خواهرش به شهرستان هشترود رفت با استقبال مردم اين خطه مواجه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، سيد واليبال فکر نمي کرد که کسي از آمدن او باخبر باشد و بخواهند چنين استقبالي از او کنند براي همين هم غافلگير شد. او در اين باره گفت: وقتي به هشترود رفتم اصلا تصور نمي کردم کسي از رفتن من به اين شهر مطلع باشد اما وقتي مردم و بنرهايي که از من زده بودند را ديدند حسابي غافلگير شدم.

اين طور که شنيده مي شود داماد خانواده موسوي استاد دانشگاه و اهل هشترود از استان آذربايجان شرقي است که مردمش علاقه بسياري به واليبال دارند. خلاصه آنکه نامزدي خواهر موسوي شنبه 26 مهرماه با حضور مدافع بلندقامت واليبال کشورمان برگزار شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها