أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
پس از هت تریک پرسپولیس در حاشیه، حالا جنجال صادقیان و عباس زاده در کنار برکناری سیاسی تبدیل به نابسامانی ها جدید سرخ ها شده است.

  به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سال‌ها قبل در دوره اول مربیگری صمد مرفاوی، افتضاح نرساندن به‌موقع لیست استقلال به AFC پیش آمد و در دوره دوم مربیگری مرد جنوبی، هیچ‌کس نبود که استقلال را مدیریت کند و همه به‌دنبال جاسوسی می‌گشتند که اخبار را لو می‌داد.

 

اگر آن مقطع به‌خاطر نزدیکی روابط قلعه‌نویی، سرمربی قبلی استقلال با امیرحسین صادقی، بازیکن ملی‌پوش جاسوس معرفی شد، حالا در نیمه قرمز پایتخت، پیدا کردن جاسوس، فقط یکی از هزاران حاشیه اطراف تیم است.

 

سرخ‌های تهران پس از رقم زدن هت‌تریک حاشیه (شب‌زنده‌داری در اردوی کیش، مذاکره پرحاشیه با مدیران رئال‌مادرید و حضور خواننده زیرزمینی در تمرین) حالا به مرزهای نوینی از جنجال و نابسامانی رسیده‌اند!

 

از پرتاب بطری از سوی صادقیان به حمیدرضا سیاسی که بگذریم به مورد عجیب محمد عباس‌زاده می‌رسیم. در هیچ تیمی سابقه نداشته یک بازیکن پس از تعویض، ورزشگاه را ترک کند و در اولین تمرین پس از بازی هم بدون هیچ‌گونه واکنشی به تمرین بپردازد.

 

عباس‌زاده در بازی اخیر پرسپولیس در جام‌حذفی چنین شاهکاری رقم زد. این اتفاقات در شرایطی رخ داده که زمزمه برکناری سیاسی، همه‌کاره فعلی پرسپولیس توسط هیأت‌مدیره به فریاد تبدیل شده و محتمل است که او به‌زودی صندلی خود را از دست بدهد.

 

باشگاه بعد از برکناری رحیمی، هنوز مدیرعامل ندارد و بهروز منتقمی به‌عنوان سرپرست، امور باشگاه را در دست گرفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها