يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۴۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
هافبک سرخپوشان به دیدار رییس هیات مدیره پرسپولیس رفت و با وی آشتی کرد.

  به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،پیام صادقیان ظهر روز یکشنبه با حضور در دفتر حمید رضا سیاسی با وی دیدار کرد. طرفین در این نشست برخورد فوق العاده گرمی با هم داشتند.

 

این در حالی است که هفته گذشته و پس از حضور سیاسی در اردوی سرخپوشان پیش از بازی با بنه گز، اخباری پیرامون درگیری میان وی با صادقیان منتشر شده بود اما در این جلسه همه چیز رنگ و روی خوبی به خود گرفت تا مشخص شود آنها با هم مشکلی ندارند.

 

حسین کلانی، مشاور عالی مدیرعامل پرسپولیس هم که در نشست حضور داشت از قابلیت های فنی صادقیان تمجید کرد و خطاب به او گفت: «اطمینان دارم روزهای خوبی در انتظارت هست و فکر می کنم فوتبال ما یک علی کریمی جدید را به خود خواهد دید.»

 

نکته جالب اینکه امروز رییس هیات مدیره پرسپولیس دو میهمان دیگر هم داشت که امین تارخ و علی کریمی بودند.

 

تارخ به محض دیدن کریمی خطاب به وی گفت: «تو اسطوره فوتبال ما هستی و امیدوارم همیشه موفق باشی.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها