أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
رئیس جمهوری روسیه با اشاره به وجود 5000 هزار کلاهک هسته ای در کشورش خاطر نشان کرد : روسیه قابلیت مقابله احتمالی اتمی با غرب را دارد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: رئیس جمهوری روسیه غرب را با کلاهک های هسته ای تهدید کرد .

به گزارش دی ولت، "ولادیمیر پوتین" در حالی که چند روز به برگزاری کنفرانس آسیا-اروپا باقی مانده با اشاره به تحریم های غرب علیه کشورش گفت:همتایان ما باید به این مسئله آگاه باشند که تلاش برای بی ثبات کردن روسیه از راه اقدامات ناعادلانه ای مانند اعمال تحریم و آنچه در قبال اوضاع اوکراین را تثبیت نمی کند و تنها گفتگو ها را پیچیده تر خواهد کرد.

رئیس جمهوری روسیه با اشاره به وجود 5000 هزار کلاهک هسته ای در کشورش خاطر نشان کرد : روسیه قابلیت مقابله احتمالی اتمی با غرب را دارد .

منابع اطلاعاتی در این زمینه اعلام کردند که این سخنان پوتین بیانیه مستقیم یک جنگ نیست، اما سخنانی است که جنگ سرد را یادآوری می کند.

باید به این نکته توجه کرد که سخنان پوتین هنوز هم واکنشی به تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه این کشور در جریان الحاق کریمه است.

پوتین در روزهای اخیر "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا را به طور مستقیم مورد خطاب قرار داد که وی در دستورالعملی که به مجمع عمومی سازمان ملل ارائه داد، "تجاوز روسیه در اروپا" را در بین سه تهدید بزرگ علیه بشریت در کنار بیماری ابولا و گروه تروریستی داعش قرار داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
۰
۵
پوتین غلت کرده با ننش که تهدید کرده حرفهای گنده تر از دهنش حرف میزنه....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها