أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
پرداخت وام ضروری به ٢٠٠ هزار بازنشسته از اول آبان ماه به میزان ٢ میلیون تومان و اقساط ٣٦ ماهه و با کارمزد ٤ درصد توسط بانک صادرات ایران آغاز خواهد شد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران طی جلسه ای با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک و دکتر اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تفاهمنامه ای امضا شد.

بر اساس این گزارش در راستای سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید ، توزیه عادلانه امکانات و تسهیلات بین همه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری  و به منظور حل بخشی از مشکلات اقتصادی بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری ، طی این تفاهمنامه موضوع پرداخت وام ضروری به آنها، به نتیجه رسید.

این گزارش می افزاید : از میان بازنشستگان ثبت نام شده، ٢٠٠ هزار نفری که دارای شرایط قانونی لازم بوده اند، همزمان با روز مباهله که روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان نیز هست از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به بانک صادرات ایران معرفی و ایشان پس از ارایه مدارک و مستندات لازم و تکمیل پرونده، وام های خود را از طریق شعب بانک صادرات ایران از آن ماه به تدریج دریافت خواهند کرد .

شایان ذکر است میزان این وام ٢٠ میلیون ریال، اقساط آن ٣٦ ماهه و با کازمرد ٤ درصد خواهد بود.
گفتنی است این بانک به منظور تسریع و تسهیل در دسترس مشتریان به خدمات نوین بانکی خدمت همبانک را نیز به تازگی روانه بازار نموده که طی آن دارندگان سپهر کارت می توانند به آسانی با شماره گیری #٧١٩*از طریق اپراتور همراه اول از خدماتی همچون: مانده کارت، خرید شارژسیمکارت ها، پرداخت قبوض و ... برخوردارگردند.

همچنین بانک صادرات ایران با ٣٦٠ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١٠ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٥ درصدی، تعداد ٤٣٢ هزار و ٧٥٠ پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش از ٣١ میلیون و ٧١٧ هزار تراکنش در ماه و رشد ٤٦ درصدی و صدور بیش از ٤٢ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها