أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «لیاقت یک بازیکن با درخشش در مستطیل سبز مشخص می شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش،پس از اینکه حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد، بارها وبارها اولویت خود را آوردن مهره هایی برای تقویت خطوط 3 گانه تیم خود عنوان کرد.

 

اولین بازیکنی که در همین راستا به سرخ پوشان پایتخت اضافه شد، مهدی جعفرپور، بازیکن سابق تیم سپاهان اصفهان است. در همین رابطه گفتگوی کوتاه با وی را می خوانید:

 

* از آخرین وضعیت قرارداد خودت در پرسپولیس بگو.

- کارهای اولیه قراردادم انجام شده است و تنها مواردی جزیی باقی مانده تا قراردادم نهایی بشود.

 

* فکر می کنی بتوانی به دوران اوج خود در سپاهان برگردی؟

- شک نکنید با انگیزه ای که دارم حتی کیفیتی بالاتر از دوران حضورم در سپاهان از خود نشان خواهم داد.

 

* با حاشیه هایی که همیشه اطراف تیم های پر طرفداری چون پرسپولیس وجود دارد مشکلی نداری؟

- نه. من سال ها در تیم پر طرفداری چون سپاهان بازی کرده ام. هر چند شرایط بازی در تیم پرسپولیس تفاوت هایی با بازی در سپاهان دارد، ولی من آدمی نیستم که به حاشیه ها نزدیک شوم. در هر تیمی هم که بوده ام تمام تلاشم را کرده ام که همه تمرکزم را روی مسایل فنی بگذارم.

 

* برخورد کادر فنی و بازیکنان را چگونه دیدی؟

- بهتر از این امکان نداشت. واقعا جو بسیار خوبی میان بازیکنان وجود دارد. در کنار مسایل فوتبالی واقعا خود را میان دوستانم احساس می کنم. حضور آقای درخشان که او را از فنی ترین مربیان ایران می دانم نیز باعث شده تا به موفقیت خود و مجموعه تیم امیدوار باشم.

 

* شایعه ای در بعضی محافل خبری شنیده شد که حضور شما را در پرسپولیس به منافع دلالان ربط داده بودند. در این رابطه چه نظری داری؟

- واقعا برای چنین شایعه سازانی متاسفم و آنها را به خدا واگذار می کنم. به عقیده من لیاقت یک بازیکن با درخشش در مستطیل سبز مشخص می شود. به این حرف ها کاری ندارم. و هیچگاه در دوران فوتبالم به این حاشیه ها توجهی نداشته ام. هدف من درخشش در لباس تیم پرسپولیس است و بس.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها