کد خبر: ۲۶۲۴۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: «پرسپولیسی ها بدانند با حذف سپاهان هم کارشان راحت نیست.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،محمدرضا خلعتبری درباره شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی اظهار داشت: «متاسفانه تیم ما در این دیدار بازی خوبی انجام نداد. واقعا بد بودیم و همه چیز دست به دست هم داد تا بازی را واگذار کنیم. البته تاخیر 12 ساعته در پرواز به کرمان هم تاثیر زیادی داشت. ما قرار بود 6 صبح پرواز کنیم اما 69 عصر به کرمان رفتیم. واقعا خسته بودیم. می خواستیم کاری برای تیم انجام دهیم اما نمی توانستیم. حتی قدرت دویدن هم از ما گرفته شده بود.»

 

وی درباره ضربه ای که در این دیدار زد و خیلی ها معتقد هستند از خط دروازه رده شده است، تاکید کرد: «اطرافیانم می گویند توپ از خط رد شده و گل بود اما خودم فکر نمی کنم از خط رد شده بود. من روی خط بودم و دیدم که توپ کامل از خط دروازه حریف عبور نکرد.»

 

هافبک سپاهان درباره ابراز خوشحالی پرسپولیسی ها از حذف تیمش خاطرنشان کرد: «فوتبال همین است دیگر. فولاد هم حذف شده است. قطعا با حذف تیم ما راه برای تیم های دیگر هموار شده اما پرسپولیسی ها بدانند که کارشان در ادامه حذفی هم راحت نیست و وقتی این همه تیم لیگ برتری حذف شده پس ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.»

 

خلعتبری درباره اینکه سپاهان فقط یک جام دیگر برایش مانده است، گفت: «واقعا چاره دیگری جز قهرمانی در لیگ برتر نداریم. تیم ما شایستگی کسب جام را دارد. ما در جام حذفی بد بودیم و هیچ کاری نکردیم. امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.»

 

وی درخصوص دیدار با راه آهن عنوان کرد: «بازی بسیار دشواری مقابل راه آهن داریم. با توجه به نتیجه ای که در حذفی کسب کردیم، باید بتوانیم یک پیروزی دلچسب مقابل راه آهن کسب کنیم. حالا تمام تمرکزمان به لیگ برتر است و فکر می کنم از این نظر نسبت به تمام مدعیان قهرمانی شرایط بهتری داریم.»

 

خلعتبری درباره خط دفاع ضعیف راه آهن بیان داشت: «این موضوع دلیل نمی شود که بازی راحتی داشته باشیم. کارمان در این دیدار سحت است و باید با جنگندگی نتیجه لازم را کسب کنیم.»

 

وی در پایان درباره مشکلاتی که برای خدمت سربازی شجاع خلیل زاده پیش آمده گفت: «من با شجاع دوستی نزدیکی دارم. او مشکلاتی دارد اما قطعا مشکلش حل می شود و در سپاهان می ماند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها