أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۴۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
تروریستهای داعش برای تصرف منطقه قره تپه در استان دیالی، حملات سنگینی را آغاز کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم: "فرات التمیمی" عضو فراکسیون المواطن مجلس نمایندگان عراق روز دوشنبه از حملات گسترده داعش به مرکز منطقه قره تپه خبر داد و افزود: نیروی هوایی باید هر چه زودتر برای دفع حملات داعش وارد عمل شود .

سومریه نیوز به نقل از التمیمی گزارش داد : داعش صبح امروز از دو سمت به مرکز منطقه قره تپه  (112 کیلومتری شمال شرق بعقوبه مرکز استان دیالی) حمله کرد سپس با گلوله های خمپاره این منطقه را زیر آتش گرفت که باعث کشته و زخمی شدن چند شهروند عراقی شد .
التمیمی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش برای جلوگیری از سیطره داعش بر قره تپه باید فوراً عملیات خود را آغاز کند .

التمیمی گفت: ما قبلاً درباره خطر حمله داعش به قره تپه هشدار داده بودیم زیرا منطقه ای استراتژیک و نزدیک به شهر خانقین است .

فرات التمیمی روز 13 اکتبر 2013 درباره استقرار تروریست های انتحاری در اطراف  قره تپه هشدار داده بود و از نهادهای امنیتی خواسته بود که تدابیر لازم را برای جلوگیری از کشتار مردم اتخاذ کنند؛ وی همچنین از دولت مرکزی نیز خواسته بود که به خانواده های قربانیان حملات تروریستی قره تپه اموالی را اختصاص بده .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها