أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۲۵۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
ميشل پلاتيني، رئيس يوفا معتقد است که قطر احتمالا ميزباني جام جهاني 2022 را از دست خواهد داد ولي مصر است که امکان ندارد ميزباني 2018 از روسيه گرفته شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، انتخاب قطر از ابتدا با حواشی زیادی روبرو بود و پس از مشخص شدن اینکه فدراسیون قطر، رشوه ی کلانی به مسئولین یوفا برای این میزبانی داده بود، اوضاع کاملا به ضرر آنها شد. پلاتینی معتقد است که ممکن است تغییراتی در این زمینه ایجاد شود و یک رای گیری دوباره برگزار شود.

او گفت:" من توسط روزنامه های انگلیسی به عنوان متخلف شناخته نشدم. اگر تخلفی صورت گرفته، باید رای گیری دوباره انجام شود. کار خوبیست که جام جهانی را به روسیه و قطر بدهیم ولی پیشنهاد می‌کنم که بازی ها در زمستان برگزار شود."

پلاتینی سپس راجع به جام جهانی روسیه گفت:" یک مشکل بزرگ در کریما وجود دارد و اگر سیاست‌مداران نمی‌توانند آن را حل کنند، یوفا چگونه این کار را انجام دهد؟ بنابراین امکان اینکه میزبانی از روسیه گرفته شود وجود ندارد."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها