کد خبر: ۲۶۲۵۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام 7 هزار مبلغ به سراسر کشور در محرم امسال خبرداد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی پیش از ظهر امروز در جمع مبلغان محرم الحرام در مدرسه فیضیه گفت: تبلیغ از مقدس ترین اعمال و افعالی است که پیروان دین مقدس اسلام انجام می دهند که این کار در مسیر حرکت انبیای الهی است.

وی افزود: به مناسبت های مختلف طلاب با تعطیلی حوزه های علمیه گام در مسیر تبلیغ می گذارند که تبلیغ محرم و رمضان از مهمترین این فصول تبلیغی است که نقش مهمی در پالایش اجتماع دارد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت ماه محرم هفت هزار نفر در قالب طرح اعزام مبلغ به سراسر کشور اعزام می شوند که از این تعداد 6هزارنفر از سوی این دفتر اعزام شدند.

وی گفت: 800نفر در خواستی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی بودند و 300نفر نیز از سوی مدارس و 300نفر نیز از سوی ائمه جماعات در خواست شده اند که در این مدت به کارهای تبلیغی مرتبط اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی یادآورشد:تنها زمانی که می توان پس از منبرها نیز به اقدامات مختلف ترویجی در منطقه های مختلف دست زد در ایام محرم است، زیرا شرایط محیطی و شرایط خاص زمانی و مکانی این مزایا را ایجاد کرده است که باید نسبت به تبلیغ در این حوزه بپردازند.

وی گفت: بیانات مبلغان باید ناظر به نیازهای روز جامعه باشد و باید جوانان را در این میان دریابیم و به شبهات اعتقادی و.... پاسخ دهیم و کتب ره توشه نیز منابع بسیار خوبی برای طلاب است که بتوانند در این زمینه بیشتر به نشر عقاید و احکام و... بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها