امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۲۵۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،شاید این از بدشانسی سرخ پوشان باشد که باید پس از تعطیلات لیگ برتر به مصاف یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتر بروند. آنها درحالی به مصاف سایپا می روند که شاگردان مجید جلالی تیم بسیار خوبی را تشکیل داده اند که توانایی های زیادی دارد. در آن سوی میدان پرسپولیس همچنان در حواشی متعدد غرق است. حواشی ای از جمله ماجرای اسپانسر این باشگاه، اظهارات سیاسی در جمع بازیکنان این تیم و واکنش های تند برخی بازیکنان نسبت به او و در نهایت اعتراض عباس زاده به تعویضش در بازی با کارگر بوشهر همه و همه گواه از شرایط نه چندان یکدست و همدل پرسپولیس دارد.

پرسپولیس البته از یک جهت هم در شرایط خوبی به سر می برد. از این تیم هیچ بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد تا درخشان چیزی حدود 20 روز بتواند با بازیکنانش کار کند و تفکرات خود را به آنها القا کند و البته پیام صادقیان هم با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت می تواند به تیمش کمک کند. در سوی دیگر این میدان سایپا قرار دارد که پس از گذشت هفته های نخست به تیمی قابل احترام تبدیل شده که توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد. آنها با دریافت شش گل، بهترین خط دفاع لیگ برتر را دارند و باید دید خط حمله نه چندان قدرتمند پرسپولیس توانایی رخنه در آنها را دارد یا نه.

تنها غایب این دیدار رضا حقیقی از پرسپولیس به دلیل محرومیت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها