کد خبر: ۲۶۲۵۲۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه درخواستی برای جذب محسن مسلمان و قاسم حدادی‌فر از طرف پرسپولیسی‌ها به باشگاه ذوب‌آهن نرسیده، گفت: اگر درخواستی هم باشد، اصل کار حرفه‌ای نیست؛ ما خودمان به این دو بازیکن نیاز داریم و تا پایان فصل آنها را در اختیار خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، یحیی گل‌محمدی درباره شرایط تیم ذوب‌آهن برای بازی با فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: وضعیت ما در حال حاضر خوب است. روند رو به رشدی را طی کرده‌ایم و از لحاظ روحی و جسمی بازیکنان در شرایط خوبی هستند. می‌دانیم با حریف دشواری بازی داریم ولی سه امتیاز مسابقه برای ما خیلی حساس است.

وی افزود: هرچه در توان داریم برای بازی با فولاد در زمین خواهیم گذاشت تا بتوانیم پیروز از زمین خارج شویم. شناخت خوبی از تیم فولاد داریم. معمولا بعد از گذشت ۱۰ هفته از لیگ همه تیم‌ها از همدیگر به شناخت می‌رسند. مطمئنا آنها هم تیم ما را آنالیز کرده‌اند و فکر می‌کنم هر دو تیم دنبال ارائه بازی خوب هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس روی قاسم حدادی فر و محسن مسلمان دو بازیکن ذوب آهن دست گذاشته، تاکید کرد: فکر می‌کنم این بحث بیشتر در مطبوعات و رسانه‌ها مطرح شده است. درخواستی در اینباره به باشگاه ذوب آهن نرسیده است اما اگر درخواستی هم بشود اصل کار حرفه‌ای نیست. خودمان به این دو بازیکن نیاز داریم و تا پایان فصل آنها را در اختیار خواهیم داشت.

وی درباره احتمال جذب بازیکن در نیم فصل و تقویت تیم تصریح کرد: بعید می‌دانم در نیم فصل بازیکنی را جذب کنیم و با همین داشته‌ها کار را ادامه خواهیم داشت. فقط تمریناتمان را بیشتر می‌‎کنیم و تلاش می‌کنیم با وحدت و همدلی روزهای بهتری داشته باشیم.

گل‌محمدی در ادامه درباره احتمال تغییرات در تیم امید و برکناری نلو وینگادا سرمربی این تیم اظهار کرد: ما مربی‌ای را به تیم امید آوردیم که رزومه خوبی داشت و باید به او اعتماد داشته باشیم. وینگادا الان نسبت به تیم امید شناخت پیدا کرده است. نمی‌دانم بگویم برکناری وی کار درستی است یا خیر. اگر می‌خواستیم باید چند ماه پش این کار را می‌کردیم نه حالا! امیدوارم هر فردی در راس کادر تیم امید قرار می‌گیرد، اختیار تام داشته باشد تا بتواند موفق باشد.

وی با اشاره به مشکلات تیم‌های پایه در فوتبال ایران اضافه کرد: مشکل فوتبال‌مان، مشکل پایه‌ها نیست زیرا ساختار فوتبال ما مشکل دارد. هنوز امکانات اولیه را در فوتبال نداریم. در بزرگسالان هم امکانات نداریم، چه برسد به تیم‌های پایه.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‍آهن همچنین گفت: اگر نگاهی به دو تیم استقلال و پرسپولیس بیندازیم می‌بینیم آنها حتی از داشتن یک زمین تمرین خوب محروم هستند بعد چطور انتظار داریم که به فوتبال پایه رسیدگی شود؟ این مشکلات فوتبال ما اسفبار و ریشه‌ای است. فقط بحث در خصوص فوتبال پایه مشکل ما را حل نمی‌کند. آنقدر از لحاظ ساختار فوتبال ضعیف هستیم که نمی‌توانیم فوتبال پایه خود را زیر سئوال ببریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها