کد خبر: ۲۶۲۵۲۹
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
پرسپولیس در شرایطی خود را برای برگزاری دیدار هفته دوازدهم آماده می کند که دیدار این تیم برابر سپاهان نشان داد سرخپوشان و البته سرمربی تازه واردشان از یک درد مشترک رنج می برند. به این موارد باید بدون ستاره بدون این تیم را هم اضافه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، حتی نوشته های روی دست حمید درخشان که بی شباهت به تقلب های دوران دبیرستان هم نبود، نتوانست درخشان را در راه اجرای عملیات غیر ممکن فولاد شهر موفق کند چرا که پرسپولیس او کمبودی دارد که تا نیم فصل امکان برطرف کردن آن نه برای درخشان که برای هیچکس ممکن نیست! کمبود مهره دردی است که این پرسپولیس به آن دچار شده است. او ابزار کافی برای ضد حمله نداشت که شاید اگر یک خلعتبری داشت سپاهان را در خود فولاد شهر هم می برد و یا اگر یک پیام صادقیان یا حتی یک پولادی در دفاع چپ یا حتی یک هافبک دفاعی بهتر از حقیقی!

درخشان ستاره ندارد!
تیم او البته که تاکتیکی تر از قبل و با برنامه تر از گذشته به میدان می رود و می داند که مقابل هر حریفی دقیقا چه می خواهد و برخلاف گذشته که به میدان می رفت و با هرج و مرج و بی هدف می دوید حالا با برنامه می دود اما با این حال جلوی سپاهان تا بن دندان مسلح نمی توانست ۹۶ دقیقه دوام بیاورد و تو گویی این دقیقه ۹۶ برای این دو تیم طلسم بزرگی دارد که وقتی کار گره می خورد یا در همین دقیقه(سپهر حیدری) گلی رد و بدل می شود و یا اینکه نرسیده به این دقیقه شریفی کار را تمام می کند.

در هر حال تصور می کنیم پرسپولیس در حال رشد است. این تیم اگر ۵ هفته قبل مقابل سپاهان در فولاد شهر قرار می گرفت مطمئن باشید که مثل استقلال سه گل می خورد و سه گل هم با خوش شانسی دریافت نمی کرد و از فولاد شهر به تهران می آمد اما دیدار با سپاهان برای سرخ‌ها اگر چه با شکست همراه شد اما نشان داد انگشت اشاره درخشان روی دفاع ژله ایش می چرخد. دفاعی که تا پیش از دو بازی قبل چون پنیر سوئیسی سوراخ بود اما حالا برای آنکه سپاهان به گل برسد باید ۹۴ دقیقه فشار بیاورد تا روزنه ای بیابد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها