أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۵۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال تراکتور‌سازی به دلیل مصدومیت روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت نکرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، تراکتور‌سازی و پیکان روز چهارشنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر می‌روند.

کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی ظهر فردا از ساعت ۱۳ در تبریز برگزار می‌شود و رسول خطیبی پاسخگوی خبرنگاران است. با توجه به اینکه پرواز اعضای پیکان به تبریز شب سه‌شنبه انجام می‌شود منصور ابراهیم‌زاده نمی‌تواند در کنفرانس قبل از بازی حاضر شود و جلسه کنفرانس او لغو شد.

*تراکتور‌سازی در حالی به مصاف پیکان می‌رود که محسن پوررحمت‌الله بازیکن این تیم از ناحیه دست دچار مصدومیت شده و غایب است. مچ دست پوررحمت‌الله شکسته است و باید حدود ۴ الی ۶ هفته درون گچ باشد. همچنین سامان نریمان‌جهان مهاجم گلزن تراکتور‌سازی از ناحیه روی پای راست دچار مصدومیت است. او روز گذشته با هماهنگی کادر فنی و کادر پزشکی دور زمین دوید و در تمرینات گروهی شرکت نکرد. اینطور که پزشکان باشگاه تراکتور‌سازی اعلام کردند خیلی بعید است که این بازیکن به دیدار آینده تراکتور‌سازی نرسد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها