أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۵۳۳
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،درگیری در اردوی کیش، اختلاف در درون تیم، بحث شدید حمید سیاسی و پیام صادقیان در هتل، تنها برخی از حواشی هفته های اخیر پرسپولیس بوده است.

اما این اخبار چگونه به رسانه ها می رسید؟ یعنی این تیم جاسوس دارد؟ شاگردان علی دایی قصد دارند در کار درخشان اختلال ایجاد کنند و اخبار را پخش می کنند؟

همه این ها سوالاتی بود که برای هواداران به وجود می آمد. عده ای به یکی دو بازیکن پرسپولیس که رابطه خوبی با دایی داشتند مشکوک شدند و معتقد بودند آنها این کار را می کنند.

اما جالب است بدانید عالیشاه و کفشگری بی مورد متهم شده بودند. محمود خوردبین جاسوس تیم را پیدا کرده و حالا دیگر دست او لااقل برای مسوولان تیم رو شده است.

این فرد مدیربرنامه های دو تن از بازیکنان پرسپولیس است. این فرد مانند خیلی دیگر از مدیربرنامه ها، پیش تر دستی هم در کار خبری داشته و دوستانی هم میان آنها دارد.

گفته می شود خوردبین  که پیش از این هم اعلام کرده بود آن قدر سابقه دارد که جاسوس را پیدا کند، کارش را به درستی انجام داده و حالا باید دید باشگاه در خصوص این مدیربرنامه ها چه تصمیمی خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها