أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۵۳۵
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پیام صادقیان هر لحظه به تیم ملی نزدیک و نزدیک تر می شود. او که جای خالی اش در بازی های حساس جام جهانی احساس شد حالا گام به گام خود را به تفکرات سرمربی تیم ملی نزدیک و نزدیک تر می شد. این ابتدا کارلوس کروش بود که پالس مثبت به بازیکن پرسپولیس فرستاد و حالا این بازیکن آماده است تا در تیم ملی باشد. او که محرومیت ها را پشت سر گذاشته در مصاحبه هایش گفته دیگر پسر خوبی می شود و آماده یادگیری است. کروش البته می گوید اینکه او یکی از 23 بازیکن نهایی جام جهانی نبوده ، ارتباطی با حاشیه هایش نداشته و فقط تصمیمی تاکتیکی بوده است. او می گوید:« من از شیطنت ها و عصیان بازیکنان نمی ترسم . سال ها با بازیکنان بزرگ کار کردم. هر بازیکنی که به دردم بخورد را دعوت می کنم .

او پیشتر هم گفته بود آماده است تا پیام صادقیان را به چالش جدی بازی برای تیم ملی بکشد پس او و پرسپولیسی ها می توانند امیدوار تر از گذشته به پیراهن تیم ملی فکر کنند. بخصوص که خلعتبری جایش را در افکار تاکتیکی کروش از دست داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها