کد خبر: ۲۶۲۵۳۹
زمان انتشار: ۰۳:۳۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،یک اردوی ملی دیگر برگزار شد تا یکی از ملی‌پوشان استقلال با مصدومیت شدید به این تیم بازگردد، اتفاقی که در این یکی، دو سال بارها یقه آبی‌پوشان پایتخت را گرفته تا آنها با دغدغه‌های بسیار زیادی روبه‌رو باشند.

حالا با آسیب‌دیدگی شدید دفاع چپ استقلال پیش‌بینی می‌شود تنور انتقادات استقلالی‌ها از تیم‌ملی و کارلوس کروش بیشتر هم شود چون در ماه‌های گذشته این اتفاق بارها از سوی کادرفنی استقلال رخ داده و آنها از وضعیت ملی‌پوشان خود ابراز ناراحتی کرده‌اند.

هاشم بیک زاده مدافع ملی‌پوش استقلال در فصل جاری به آچار فرانسه سرمربی استقلال در خط دفاع تبدیل شده بود تا جایی که هم دفاع چپ و راست بازی کرد هم در روزهای غیبت مدافعان میانی این نقش را به خوبی ایفا کرد تا مشکلات و کمبودهای دفاعی تیم تا حدودی پوشش داده شود. بیک‌‌زاده در جمع ملی‌پوشان حاضر در اردوی پرتغال هم حاضر بود و اتفاقاً برای دقایقی در هر دو بازی تدارکاتی هم به میدان رفت تا بار دیگر آسیب ببیند و با مصدومیت به تهران بازگردد. در ابتدا تصور می‌شد این آسیب‌دیدگی زیاد حاد نباشد اما با گرفتن MRI مشخص شد مشکل جدی‌تر از آن بود که پیش‌بینی می‌شد.

امین نوروزی پزشک استقلال در آخرین اظهار‌نظر خود راجع به وضعیت هاشم گفت: «این بازیکن در اردوی تیم‌ملی دچار آسیب‌دیدگی شد و روز پنج‌شنبه نیز زیرنظر ما فیزیوتراپی کرد، ولی تمام تلاش ما این است که بهترین درمان را در حداقل زمان برای مدافع ملی‌پوش استقلال در نظر بگیریم. قرار است چند روز دیگر مجدداً از پای هاشم بیک‌‌زاده عکس بگیریم، ولی مدت ‌زمان آسیب‌دیدگی این بازیکن و دوری‌اش از میادین فعلاً مشخص نیست و طی چند روز آینده این موضوع را بررسی خواهیم کرد».
از گوشه و کنار اردوی استقلال خبر رسید هاشم بیک‌‌زاده به احتمال فراوان 4 تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود مگر اینکه در MRI دوم روند بهبودی او سریع‌تر از پیش‌بینی‌ها پیش رفته باشد تا او زودتر به ترکیب استقلال بازگردد.

این برای اولین بار نیست ستاره‌های ملی‌پوش استقلال در اردوی تیم‌ملی آسیب می‌بینند. در ابتدای فصل امیرحسین صادقی مدافع ملی‌پوش این تیم بعد از اینکه قراردادش را تمدید کرد از مصدومیت عضله زیر شکم خود خبر داد که در رقابت‌های جام‌جهانی‌ هم باعث شده بود او با درد به میدان برود. همین آسیب کافی بود تا صادقی تحت عمل جراحی قرار گرفته و نزدیک به دو ماه از میادین دور باشد آن​هم در روزهای مصدومیت شدید عمران‌‌زاده در اردوی ترکیه. در همان مقطع کادرفنی استقلال به شدت از وضعیت ملی‌پوشان خود در اردوی تیم‌ملی در جام‌جهانی‌ انتقاد کرده و مدعی شدند ملی‌پوشان به هیچ وجه در حد انتظار ظاهر نشده و مشخص نیست در اردوی تیم‌ملی چه اتفاقاتی برای‌شان رقم خورده است. انتقاداتی که باعث شد تا روابط دو طرف سردتر از قبل شود. نکته جالب‌تر اینکه با جلو رفتن مسابقات لیگ ‌برتر، مصدومیت ملی‌پوشان دیگر هم پیش کشیده شد تا انتقاد از وضعیت این بازیکنان به عادتی جالب در کنفرانس‌های مطبوعاتی سرمربی استقلال تبدیل شود. چند روز قبل از سفر تیم‌ملی به پرتغال وقتی کادرفنی تیم‌ملی به همراه علی کریمی در تمرینات استقلال حاضر شده بودند سرمربی آبی‌پوشان نسبت به وضعیت بدنی و میزان آسیب‌دیدگی بازیکنانش گله کرد و پیغام خود را برای کروش فرستاد اما حالا با آسیب‌دیدگی شدید بیک‌‌زاده پیش‌بینی می‌شود انتقادات او بیشتر هم شود.

با نامشخص بودن زمان بازگشت هاشم به تمرینات استقلال می‌توان گفت بیک‌‌زاده حالا وقت لازم برای رو آوردن به دنیای بازیگری را دارد به خصوص بعد از اکران اولین هنرنمایی این بازیکن در دنیای سینما! در این بین استقلالی‌ها هم باید در غیاب آچار فرانسه این فصل خود هم در لیگ ‌برتر هم در جام‌حذفی به میدان بروند به خصوص که پیش‌بینی می‌شود با این وضعیت هاشم بیک‌‌زاده به دربی حساس پایتخت مقابل پرسپولیس هم نرسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها