أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۵۴۳
زمان انتشار: ۰۵:۳۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
مجيد جلالي سرمربي سايپا و رئيس کانون مربيان ايران در جلسه امروز کانون از افرادي که چهره فوتبال را مخدوش مي‌ کنند انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، جلالی در جلسه امروز کانون مربیان که به نقد تیم‌ملی و تقدیر از چهره های ماندگار اختصاص داشت، در پاسخ به خبرنگارانی که از موضوع موادمخدر و جادوگر در فوتبال سوال کردند با ناراحتی اینطور پاسخ داد که: این حرف ها باعث مخدوش شدن چهره فوتبال ایران می‌ شود. فوتبالی که به واسطه همین حرف ها چهره مثبت خود را در بین طرفدارانش از دست داده.

مخاطب جلالی احتمالا محمد مایلی‌کهن بود. جلالی در این باره گفت: این ها حرف هایی است که پشت سر فوتبال زده می‌شود و همین بحث هاست که ما را به این روز انداخته است. ما نباید هر حرفی را به زبان بیاوریم و البته اگرهم در فوتبال رمالی و جادوگری هست باید به آن رسیدگی شود و نگذاریم افراد آزادانه کار کنند. اما سوال من این است که مگر فقط در فوتبال جادوگری داریم. افراد خانواده من و شما هم ممکن است به رمال و جادوگر رجوع کنند. اما متاسفانه همه این چیزها به فوتبال ربط داده می‌ شود و کار به اینجا می‌ رسد که مردم روی از فوتبال برمی گردانند. ما باید مراقب حرف زدنمان باشیم.

جلالی همچنین گفت: باید نهادی باشد که هر کسی هر حرفی دلش خواست به زبان نیاورد. اگر این شایعات درست است باید با آنها برخورد کرد و اگر نادرست است باید با فردی که این حرف ها را زده برخورد بشود.

جلالی در جلسه قبلی کانون مربیان هم با محمد مایلی‌کهن برخورد مختصری بر سر موضوع علی دایی داشت. جلالی در تلاش است تا ادبیاتی را اشاعه دهد که مردم دوباره به فوتبال روی خوش نشان بدهند. البته اگر رفقا بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها