امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۲۵۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وکیلی که با یکی از دستگاه‌های دولتی به دلیل رسیدگی به یک پرونده قراردادی ۳۲ میلیارد تومانی بسته بود بازداشت شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در هفتاد و یکمین نشست خبری خود با اعلام این مطلب افزود: اخیراً یک وکیل دستگیر شده است و دلیل آن هم این است که این وکیل با یکی از دستگاه‌های دولتی قراردادی به مبلغ 32 میلیارد تومان بسته است.
 
وی افزود: این سؤال پیش می‌آید که اولاً با چه مبنایی این قرارداد بسته شده که 32 میلیارد تومان برای یک پرونده پرداخت شود.
 
اژه‌ای ادامه داد: این دستگاه اجرایی بعد از اینکه دیده خودش نمی‌تواند این پول را بپردازد پول را به حساب شرکتی خصوصی واریز کرده تا این شرکت این پول را به آن وکیل بپردازد و این به نوعی پولشویی محسوب می‌شود.
 
سخنگوی قوه قضاییه در تشریح این ماجرا گفت: این وکیل برای اینکه نظر این دستگاه دولتی را جلب کند پیش‌پرداختی 2 میلیاردی را گرفته و رأی قاضی را جلب کرده است و بر طبق آن بیان کرده من ذی‌نفوذ هستم، قضایی اشتباه کرده و راه برای من باز گذاشته است.
 
وی تصریح کرد: فکر می‌کنم این وکیل تنها نباشد ولی هنوز جریان مشخص نشده است. همچنین این وکیل و دو نفر دیگر در این رابطه در بازداشت هستند و ما از دستگاه‌های دولتی انتظار داریم مراقب باشند و معاونت‌های حقوقی‌شان قراردادها را بررسی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها