أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۲۵۴۶
زمان انتشار: ۰۵:۳۰     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
حميد درخشان در آستانه بازي سايپا نگراني هاي مختلفي دارد. او تاکيد مي‌ کند يکي از بدشانس ترين مربيان ليگ است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،گفت‌وگوی سرمربی پرسپولیس با "ورزش سه" را بخوانید:

جعفرپور می‌ تواند به ما کمک کند

از نظر من جعفرپور بازیکن خوبی است. با توجه به رفتن ماهینی ما در پست دفاع راست نیاز به بازیکن داشتیم و با توجه به بازیکنانی که وجود داشت فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتیم.

مگر جعفرپور را از توی قوطی درآوردیم که همه تعجب می‌ کنند

یک طوری تعجب می‌ کنند که انگار ما جعفرپور را از توی قوطی درآورده ایم. او گل ماه لیگ قهرمانان را برای سپاهان زده و بازیکنی است که زمانی در سپاهان مهره ثابت بوده. فکر نمی‌ کنم او بازیکن بدی باشد.

خانزاده در این مدت خیلی اذیت شد

واقعا خانزاده در این چند هفته خیلی اذیت شد، او مجبور بود در پست دفاع راست بازی کند، پستی که تخصصی در آن نداشت. با آمدن جعفرپور او می‌ تواند کمی نفس بکشد.

از خودم بدشانس تر آدم ندیدم

مگر می‌ شود این همه بدشانسی؟ از خودم بدشانس تر آدم ندیده ام، درست زمانی که باید با سایپا بازی کنیم حقیقی، هادی نوروزی و محمد نوری مصدوم و محروم هستند. یکی معده درد گرفته، دیگری پایش کش آمده و رضا حقیقی هم که محروم است. شما بگویید من با این وضعیت باید چکار کنم؟

برای بازی با سایپا 13 بازیکن داریم

برای بازی با سایپا ما فقط 13 بازیکن داریم، مجبور هستیم لیستمان را با بازیکنان امید و جوانان پر کنیم. آخر مگر می‌ شود یک تیم بزرگ به این روز بیافتد.

8 بازیکن را از دست داده ایم

من کاری ندارم اینکه تیم خوب بسته شده یا بسته نشده، فقط این را می‌ گویم که 8 بازیکن از 18 بازیکن اصلی را نداریم؛ رضا نوروزی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، حمید علی‌عسگری، هادی نوروزی، محمد نوری، مهدی دغاغله و رضا حقیقی بازیکنانی هستند که ما روی آنها حساب باز کردیم ولی حالا نیستند.

معجزه نمی‌ توانم بکنم

من به هواداران می‌ گویم که من معجزه نمی‌ توانم بکنم. دست مان خالی است بدجوری هم خالی است. 8 تا از بهترین بازیکنانمان نیستند، هواداران ببینند که با چه شرایطی دست و پنجه نرم می‌ کنیم. واقعا مانده ام چه کار کنم.

برای بردن سایپا به میدان می‌ رویم

شک نکنید ما با همین موجودی هم گردن کلفت تر از قبل از تعطیلات می‌ شویم. با همین داشته هایمان می‌ رویم که سایپا را شکست دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها