امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۲۵۴۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
پيام صادقيان کلاً تبديل به يک ستاره در فوتبال ما شده و چه بخواهد و چه نخواهد حاشيه دست از سر او بر نمي دارد و اين پيام است که بايد اين حاشيه ها را کنترل کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،پس از صحبتهای صادقیان با "ورزش سه" و واکنش کی روش سرمربی تیم ملی در یکی از روزنامه های ورزشی، صادقیان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: یک چیز را مطمئنم و آن این است که آقای کی روش مرا دوست دارد و این مهمترین مسئله در شرایط فعلی است، مصاحبه ایشان را خواندم و خوشحالم که آقای کی روش گفته است کسی که به دردم بخورد را دعوت می کند قطعاً این تفکر حرفه ای است و من هم یک بازیکن حرفه ای هستم و به تفکرات مربی خودم با تمام وجود احترام می گذارم.

صادقیان در ادامه می گوید: باید بگویم من هیچوقت عصیان نکرده ام،من عصیانگر نیستم اما برای هدفم می جنگم همانطور که خود آقای کی روش برای هدفش در تیم ملی جنگید و در نهایت هم موفق شد.

ستاره جوان فوتبال کشورمان در پایان می گوید:سخت تلاش می کنم و تمرین و تمرین را سرلوحه کارم قرار می دهم تا بتوانم ابتدا برای تیمم پرسپولیس مفید باشم و بدرخشم و پس از آن در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی و در راس آن آقای کی روش به افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی برسم،امیدوارم برای من حاشیه سازی های بی مورد درست نکنند چرا که من فقط هدفم موفقیت در فوتبال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها