يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۲۵۵۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده فساد نفتی ۱۰ نفر در بازداشت موقت به سر می‌برند همچنین شکات پرونده کمپوست از ۹ هزار نفر هم گذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در هفتاد و یکمین نشست خبری خود با اعلام این مطلب گفت: خانواده‌ها مراقب باشند که بی‌جهت سرشان کلاه نرود درباره پرونده کمپوست باید بگویم که شکاتش از 9 هزار نفر هم گذشت و همچنین از بیش از 20 هزار نفر در این باره تحقیق شده است.
 
وی افزود: اموالی که در حال فاسد شدن بود به مزایده گذاشته شد همچنین 11 نفر بازداشت بودند که یک نفر از آنها با قید وثیقه آزاد شد.
 
سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شد که بعضی از شکات در اظهارات خود صادق نبودند و بعضاً مبالغی را بیشتر از حدود واقعی آن مطرح کرده‌اند همچنین حدود 200 نفر از شکات  ادعاهایی واهی را مطرح کردند مبنی براینکه ما در دستگاه قضا نفوذ داریم و می‌توانیم پول شما را زودتر بگیریم. این افراد تحت عنوان وکیل خود را معرفی کردند و وعده‌های خلاف واقع را به شکات داده بودند و اگر این ثابت شود جرم محسوب می‌شود.
 
اژه‌ای  درباره پرونده نفتی تصریح کرد: در این پرونده 10 نفر در بازداشت موقفت به سر می‌برند از 2 نفر دیگر به عنوان متهم و از چند نفر به عنوان مطلع تحقیق شده است. همچنین یک نفر از بازداشتی‌ها خانم است.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها